Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ler meg til ihjel av linjene til Ari Gold, Jeremy Piven er en genial mann :wee:

Noen som har peil på hva låten på slutten av dagens episode heter?

Enig så enig. Han er med på å dra hele showet.

http://www.hbo.com/entourage/music/season02/episode10.html

Pool party at Seth Green's house.

Song: We Need Love

Artist: Johnny Osbourne

Eric arrives at the restaurant for the meeting with Seth Green.

Song: Day N' Night

Artist: Kid Cudi

Ari and Lloyd walk Andrew through the agency.

Song: Goody Two Shoes

Artist: Adam Ant

Ari chases after Barbara but she's not in her office; Ari busts into Barbara's luncheon.

Song: Vicodin

Artist: The Knifings

Eric tells Charlie that they have a meeting at the studio with Seth Green.

Song: Don't Push It, Don't Force It

Artist: Leon Haywood

Charlie decks Seth Green in front of Amy Miller.

Song: I Wanna Rock

Artist: Luke

End Credits

Song: Beautiful Life

Artist: Shawn Anthony

Lenke til kommentar

Hehe vi ser på S5 vettu ;)

Syntes det var bra at filmen gikk til helvete. Vince får noe penger for det hvertfall, kanskje ikke like mye men noe vil jeg tro. Glad vi endelig er kvitt tyskern(Stellan Starsgård var genial men samtidig slitsom i rollen, kanskje pga karaktern dog).

Så Meadow Soprano kom neppe tilbake? Det var gangske enkelt å se at hun ville komme tilbake. Det lå i kortene veldig på grunn av det er en HBO-serie og hun har ikke akkurat henda fulle. Så jeg forventer at hun blir med i hvertfall et fåtalls episoder til. Fint vi fikk vite navnet til Turlte nå, Sal var det?

Må si jeg flirte godt av den kjeftinga fra Dana når Ari plutselig kom med den kommentaren at han ble tent av Dana da. Litt priceless.

Lenke til kommentar

Hadde håpet i det lengste for en fight mellom drama og stellan skarsgård, men jaja. OK episode. Liker jamie lynn storien ganske bra, gleder meg til å se hvordan dette ordner seg.

"That's why I hire women to blow me, not run my studio." Hehehe. John Ellis er herlig.

Irriterte meg litt at turtle har blåst 300 dollar på hodetelefoner når de er så jævla blakke! :p

Lenke til kommentar

Turtle gjør det jo veldig bra for tiden han :p Selv tror jeg det ender med at han enten ender i skikkelig trøbbel med eksen hennes eller blir tøffelen hennes. Ligger litt i kortene at det må gå rett til bunns for han igjen før eller senere.

Likte selv Skarsgård i rollen hans,virket en stund som han skulle bli en mentor for Vince og snu ting for han. Men tror uansett at Vince kommer godt ut av dette og ender med en god rolle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...