OlaTK Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Elsker nye problemer jeg, problemer er alltid morro. Var en ganske kjedelig episode dog, men er en av de fillerepisodene som du alltid finner i serier. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 (endret) Jeg ler meg til ihjel av linjene til Ari Gold, Jeremy Piven er en genial mann Noen som har peil på hva låten på slutten av dagens episode heter? Endret 10. november 2008 av PT Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Jeg ler meg til ihjel av linjene til Ari Gold, Jeremy Piven er en genial mann Noen som har peil på hva låten på slutten av dagens episode heter? Enig så enig. Han er med på å dra hele showet. http://www.hbo.com/entourage/music/season02/episode10.html Pool party at Seth Green's house. Song: We Need Love Artist: Johnny Osbourne Eric arrives at the restaurant for the meeting with Seth Green. Song: Day N' Night Artist: Kid Cudi Ari and Lloyd walk Andrew through the agency. Song: Goody Two Shoes Artist: Adam Ant Ari chases after Barbara but she's not in her office; Ari busts into Barbara's luncheon. Song: Vicodin Artist: The Knifings Eric tells Charlie that they have a meeting at the studio with Seth Green. Song: Don't Push It, Don't Force It Artist: Leon Haywood Charlie decks Seth Green in front of Amy Miller. Song: I Wanna Rock Artist: Luke End Credits Song: Beautiful Life Artist: Shawn Anthony Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Hahah, E er så jævla lettlurt. Tviler ikke på at Vince også blir lurt trill rundt. Ari er GULL! Feet episode. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 10. november 2008 Del Skrevet 10. november 2008 Syntes Ari og Drama er de beste, men Turtle er heftig han også! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. november 2008 Del Skrevet 13. november 2008 Turtle er en helt grei karakter. Vince er egentlig ganske dritt, men han limer gjengen sammen, så det får gå. Drama og Gold er begge hysterisk morsomme. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Ari var KONGE i den siste episoden. Når han storma lunchen til Barbara, å herregud så bra. Ari Gold er 90% av Entourage. Uten han hadde ikke serien vært på LANGT nær så genial som den er. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 (endret) Håper serien snart går bort fra sutringa til Vince, begynner å bli kjedelig. Endret 16. november 2008 av Islanbadsj Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Håper serien snart går bort fra sutringa til Vince, begynner å bli kjedelig. Jepp, på tide de begynner å vasse i penger igjen slik at det blir mer festing. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Vel, da ser ut som om det går til helvete og vi må vente til sesong 5 eller 6 før gjengen når nye høyder. Blir sikkert mye morsomt i mellomtiden, men gladstemningen fra sesong 1 og 2 lar vente på seg en god stund. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hehe vi ser på S5 vettu Syntes det var bra at filmen gikk til helvete. Vince får noe penger for det hvertfall, kanskje ikke like mye men noe vil jeg tro. Glad vi endelig er kvitt tyskern(Stellan Starsgård var genial men samtidig slitsom i rollen, kanskje pga karaktern dog). Så Meadow Soprano kom neppe tilbake? Det var gangske enkelt å se at hun ville komme tilbake. Det lå i kortene veldig på grunn av det er en HBO-serie og hun har ikke akkurat henda fulle. Så jeg forventer at hun blir med i hvertfall et fåtalls episoder til. Fint vi fikk vite navnet til Turlte nå, Sal var det? Må si jeg flirte godt av den kjeftinga fra Dana når Ari plutselig kom med den kommentaren at han ble tent av Dana da. Litt priceless. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hadde håpet i det lengste for en fight mellom drama og stellan skarsgård, men jaja. OK episode. Liker jamie lynn storien ganske bra, gleder meg til å se hvordan dette ordner seg. "That's why I hire women to blow me, not run my studio." Hehehe. John Ellis er herlig. Irriterte meg litt at turtle har blåst 300 dollar på hodetelefoner når de er så jævla blakke! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Er helt annet nivå på denne sesongen, ja. Hjelper dog godt med en dyktig fyr som Skarsgård. Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 klasseepisode! ari var fenomenal med herlige kommentarer som vanlig. såklart er det mer moro når gjengen gjør det bra, men en god serie behøver ups and downs =) Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Turtle gjør det jo veldig bra for tiden han Selv tror jeg det ender med at han enten ender i skikkelig trøbbel med eksen hennes eller blir tøffelen hennes. Ligger litt i kortene at det må gå rett til bunns for han igjen før eller senere. Likte selv Skarsgård i rollen hans,virket en stund som han skulle bli en mentor for Vince og snu ting for han. Men tror uansett at Vince kommer godt ut av dette og ender med en god rolle. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Fantastisk episode! Ari Gold er GUD. Fyfaen så mye vittig det kom fra han i denne episoden. Endret 17. november 2008 av Geir M Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 "The jew is here, and he doesn't like Germans." Helt grei episode, men savner stemningen fra sesong en og to. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ble nesten litt trist da jeg så forrige episode Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Ble nesten litt trist da jeg så forrige episode er det bare en episode igjenn så må vi vent på neste sesong?? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 To episoder igjen av denne sesongen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå