Teipball Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Synes det at Vince gifter seg med en dame han har kjent i 1 ukes tid er helt greit. Det at hun gjør det er det som irriterer meg litt. 1 Lenke til kommentar
Dark Nemesis Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) En verdig avslutning, men jeg er fortsatt småirritert over at vi ikke fikk vite hvorvidt Johnny Bananas ble en suksess. Men så så jeg den siste scenen, og alt var bra igjen. Vanskelig å irritere seg over Mrs. Ari med scener som dette... http://www.youtube.com/watch?v=fRVe82M3d2Q Endret 12. september 2011 av Dark Nemesis 1 Lenke til kommentar
T.A Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Utrolig bra sesongavslutning! Ari skjerper seg fullt og helt endelig, og setter familien først. Herlige skuespillere, hele settingen var bra synes jeg. Men da Ari blir oppringt.. hehe, lurer på hva som kommer til å skje. For å være ærlig ble jeg drittlei Eric og sytingen hans hele tiden, men når han møtte Sloan til slutt der.. Wow, emosjonelle greier. Og at Vince gifter seg virket litt "far fetch'd". Men godt å se at han skjerpet seg. Drama får endelig laget filmen, og Turtle blir millionær! Konge! Endret 19. september 2011 av T.A 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Da var det visst over. Ganske bra avslutning, men som flere sier, Vince som gifter seg stusset jeg litt på. Ellers vet jeg ikke helt om film videre -- jeg føler meg egentlig ferdig med serien. Vi fikk sett gjengen fra de nettopp hadde kommet i gang, gjennom tykt og tynt, og nå får alle en fin avslutning -- Eric får endelig drømmedama, Drama ser ut til å få en fin fremtid, Vince ser ut til å slå seg til ro og Ari har funnet ut hva som er viktig i livet. Turtle har alltid vært en nokså overfladisk person, og ser ut til å trives med millionærtilværelsen, og jeg er passelig fornøyd. Det har vært mange knallgode sesonger, noen litt dårlige episoder en gang i blant, men alt i alt en meget god serie som sjeldent har skuffet. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Avslutning var helt ålreit. Verken mer eller mindre. Var i hvert fall på tide med en slags avslutning. Ser ikke helt markedet for en spillefilm. Entourage når ikke på langt nær like bredt som SatC. Sistnevnte fenger hunnkjønn i alderen 15-45 år. Entourage er mest for gutter under 25 år. Ser heller for meg en times spesial på HBO om 1-2 år. Lenke til kommentar
laowi Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Ser ikke helt markedet for en spillefilm. Entourage når ikke på langt nær like bredt som SatC. Sistnevnte fenger hunnkjønn i alderen 15-45 år. Entourage er mest for gutter under 25 år. Ser heller for meg en times spesial på HBO om 1-2 år. Synes de la en bra set up til en spillefilm imo. Mye som ikke ble skikkelig "avsluttet". Lenke til kommentar
Runar Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Mye som ikke ble skikkelig "avsluttet". Enig. Hadde vært spennende å se hva faren til Sloan gjør med Eric. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Mye som ikke ble skikkelig "avsluttet". Enig. Hadde vært spennende å se hva faren til Sloan gjør med Eric. Enig. Jeg er forvirret though; den siste scenen kommer etter rulleteksten? I såfall gikk jeg glipp av den 0.o Synes det var kjipt med at de bare fløy av gårde... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er en scene etter de flyr av gårde ja. Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er en scene etter de flyr av gårde ja. Arg, at jeg ikke har fått med meg den! En jobb å gjøre når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er en scene etter de flyr av gårde ja. Arg, at jeg ikke har fått med meg den! En jobb å gjøre når jeg kommer hjem. Er da bare å se ett par tre poster lengre oppe på denne siden, så ligger youtube utgaven av scenen det er snakk om. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Goodbye, Entourage. Feelgood men ikke fantastisk avslutning. Men ellers en strålende serie som vi alle har nytet i mange mange år nå! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Er en scene etter de flyr av gårde ja. Arg, at jeg ikke har fått med meg den! En jobb å gjøre når jeg kommer hjem. Er da bare å se ett par tre poster lengre oppe på denne siden, så ligger youtube utgaven av scenen det er snakk om. Vanskelig med sånt i skoletida. =) Ser nå. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 En glimrende avslutning med en av mine favorittsanger, hvor mye bedre kan det bli? 1 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 14. september 2011 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Hvilke gleder skal jeg ha i hverdagen nå som Entourage er ferdig?? Alle andre TV-serier er bare manus og skuespill i forhold til Entourage.. Knallgod siste sesong, tok en til runde med å se alle episodene etter hverandre.. skulle ønske det var mer! Endret 14. september 2011 av Scotty 1 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Virkelig, virkelig bra sesongslutt! Jeg så alle sesongene på ny før jeg gikk på den siste episoden. Det eneste som irriterte meg var den siste scenen etter rulleteksten, ødela mye for meg - håper den derfor har noe å gjøre med videre prosjekter innen tv/film. Endret 15. september 2011 av Amberlamps 1 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Satser på ny serie med Ari Gold i sentrum 1 Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Ari fra 0-0:46 og 2:20-slutt Bra man har litt humor off screen også Noen som har link til klipp fra primetime emmy awards med Entourage gutta? http://www.youtube.com/watch?v=wZGWVCLXRXY 1 Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Kjipeste med slutten er jo at det ikke blir mer Ari Gold. Sesongen som helhet var litt over middels, ga den selv tre stjerner. Det jeg er spent på nå er hva Jeremy Piven vil finne på. Neste uke er det premiere på Kevin Dillons nye serie "How to be a Gentleman", skal bli spennende å se om den overlever. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Til oss som ønsker å finne noe "lignende" for å fylle tomrommet nå som Entourage er ferdig. (som ikke har sett eller vet om denne serien fra før da) How to Make It in America Kommentar fra IMDB.. It's NOT Entourage - But it IS a great show! 9 March 2010 | by EddyOne (Frankfurt, Germany) – See all my reviews Yes, Mark Wahlberg is executive producer on this show and yes, the show runs on HBO. Yes it's about 30-something guys that happen to like to party and try to make a living. Still this show is not like Entourage. It's as different as NYC and L.A. are. Entourage is about glamour, money and Hollywood. HMIA is about the big city life, it's about the Big Apple, about young people trying to achieve something. It's more "down to earth" than Entourage and not as spectacular at first. The pacing is much slower and you have less sex, models and rock'n roll. But you DO have a great cast, authentic people in the most realistic capture of young adults living in Manhattan. It's a love letter to the city and the people who live there. It's a great show with likable characters, great dialogue, great cinematography and good and witty humor. This is like Sex and the City for guys. But less superficial. I really dig this show. Let's hope HBO does too! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå