Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der var vi ferdig.

Skulle ønsket å sett Billy Walsh blitt med til New York.

Ari situasjonen løsnet seg opp, og avsluttningen på det var jo et sterkt hint til en film om å forsette historien.

En film er heller ikke noe problem. Med alle de seriene Doug Ellin (som er showrunner) er med som serieskaper, og alle seriene Mark Wahlberg er med å produsere på HBO; DETTE VIL SKJE.

Riktignok tar det nok en 3-4 år før noe film.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm

Ja, må si jeg er fornøyd med avslutningen. Akkurat like trist og "storslagen" som en serieavslutning skal være.

Det faktum at vi nå må vente 4 år på at filmen kommer er ganske tungt å svelge! Dæven å mange serier man kan se i mellomtida, glad jeg aldri har sett Sopranos, The Wire o.l. fra start til slutt..

Takk til Vince, Drama, Turtle, Eric og Ari.

Fra jeg så premieren på Canal + i 2005 har jeg fulgt dere i tykt og tynt, takk for all moro og dramatikk dere har gitt oss seere!

VICTORY....

Endret av Slettet-x8Ugjm
Lenke til kommentar

Synes det var en fin slutt. Helt riktig imo at det ble en lykkelig slutt for alle sammen.

Enig med Walsh, men var det sikkert at de skulle flytte tilbake til New York? Hvis E og Sloan blir sammen igjen så kunne de jo blitt i LA. Selv om de da ville slått opp igjen garantert.

Jeremy Piven nærmest teaser om en spin-off med han som Ari Gold på twitter, som han sier, hadde vært gøy.

• Liker 1
Lenke til kommentar

"But I'm family too, aren't I?"

"You will always be the gay son I never wanted, Lloyd"

:!:

EDIT:

Har ikke fulgt med fra førsten, som kanskje mange andre her har gjort. Har derimot sett alt sammen på ca. fire uker. Utrolig bra serie.

Avslutningen var verdig, selv om jeg følte at serien ikke ble helt ferdig. Vil ha mer!

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...