Filmvenn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=YkjkXInScRM Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Preview av seriefinalen på noen sekunder opp på hjemmesidene http://www.hbo.com/entourage Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 (endret) http://www.hbo.com/entourage#/entourage/episodes/8/96-the-end/video/preview-96.html/eNrjcmbOUM-PSXHMS8ypLMlMDkhMT-VLzE1lLtQsy0xJzYeJO+fnlaRWlDDnszGySSeWluQX5CRW2pYUlaayMXIyMgIAacUXOA== Hvor lang blir finalen, vanlig lengde? Endret 9. september 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Sick preview Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Der var vi ferdig. Skulle ønsket å sett Billy Walsh blitt med til New York. Ari situasjonen løsnet seg opp, og avsluttningen på det var jo et sterkt hint til en film om å forsette historien. En film er heller ikke noe problem. Med alle de seriene Doug Ellin (som er showrunner) er med som serieskaper, og alle seriene Mark Wahlberg er med å produsere på HBO; DETTE VIL SKJE. Riktignok tar det nok en 3-4 år før noe film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Ja, må si jeg er fornøyd med avslutningen. Akkurat like trist og "storslagen" som en serieavslutning skal være. Det faktum at vi nå må vente 4 år på at filmen kommer er ganske tungt å svelge! Dæven å mange serier man kan se i mellomtida, glad jeg aldri har sett Sopranos, The Wire o.l. fra start til slutt.. Takk til Vince, Drama, Turtle, Eric og Ari. Fra jeg så premieren på Canal + i 2005 har jeg fulgt dere i tykt og tynt, takk for all moro og dramatikk dere har gitt oss seere! VICTORY.... Endret 12. september 2011 av Slettet-x8Ugjm Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Synes det var en fin slutt. Helt riktig imo at det ble en lykkelig slutt for alle sammen. Enig med Walsh, men var det sikkert at de skulle flytte tilbake til New York? Hvis E og Sloan blir sammen igjen så kunne de jo blitt i LA. Selv om de da ville slått opp igjen garantert. Jeremy Piven nærmest teaser om en spin-off med han som Ari Gold på twitter, som han sier, hadde vært gøy. 1 Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Scenen etter rulleteksten hinter frempå om en kommende film, eller spinoff om Ari Gold ihvertfall :-) 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Både Mark Wahlberg og Doug Ellin vil gjøre en film rundt gutta. Både Kevin Dillion (Drama), Jeremy Piven (Ari) samt Rhys Coiro inn film. Og om ikke filmen kommer igjennom som kinofilm eller STV, så kommer jo garantert HBO til å tillate en tv-film. 1 Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Fin avsluting på en awesome seire. 1 Lenke til kommentar
tobn Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 JOHN - "You wanna know what heaven really is, Ari? Try being God." 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Herlig avslutning! Får hive inn det beste gullkornet av Ari i siste episode; Ari til Loyd; "You are like the gay son i never wanted" Fin avslutning indeed, satse på at det blir en bra film ut av dette 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Kjipeste serieavslutningen jeg har sett noen gang.. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) "But I'm family too, aren't I?" "You will always be the gay son I never wanted, Lloyd" :!: EDIT: Har ikke fulgt med fra førsten, som kanskje mange andre her har gjort. Har derimot sett alt sammen på ca. fire uker. Utrolig bra serie. Avslutningen var verdig, selv om jeg følte at serien ikke ble helt ferdig. Vil ha mer! Endret 12. september 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 (endret) Ubeskrivelig! Sitter igjen med en herlig følelse etter en helt fantastisk serie. Bare jeg som fikk tårer i øynene? Har ikke ord for hvor fantastisk jeg synes denne avslutning var! Takk for alt, Entourage. Endret 12. september 2011 av Sondre 1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Bra feelgood slutt. Synes det meste fungerte bortsett fra Vince sitt giftemål. Det kom litt for brått på. Greit at han er en impulsiv fyr, men å avslutte serien med at han gifter seg med en jente han har kjent i 24 timer blir litt for dumt. 2 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Dette ble en avslutning akkurat slik jeg hadde forestilt meg for denne serien. Feelgood-følelsen var til å ta og føle på, perfekt! Liker den siste kommentaren fra Ari: "It was a cable company, they wanna know if we're bored and need television" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå