Tekk Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Han sa at han så alle episodene fra piloten. Altså alle episodene fra og med episode 1 sesong 1 til og med episode 10 sesong 7. Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Ok, det er jo smak og behag, og vi har helt forskjellig smak skjønner jeg. Hva eksakt var det f.eks som var morsomt med Ari og kidsa (gikk meg hus forbi i hvertfall)? "Guess who's coming to the office. Taylor Lautner" "Eww" "He has 4% body fat, daddy has 5. Tell mommy" m.m Ser selvfølgelig poenget til folk om at serien har blitt mer drama, men jeg mener likevel at det fortsatt er mye å more seg over. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Han sa at han så alle episodene fra piloten. Altså alle episodene fra og med episode 1 sesong 1 til og med episode 10 sesong 7. Ja, ser at det kan tolkes slik nå. Det er nok bare jeg som sliter med å lese noe når tegnsetting og formulering ikke er helt slik som jeg lærte en gang i tida. Litt pirkete har man lov til å være som lærer.. Lenke til kommentar
T.A Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Begynner seriøst å mislike Eric. Syntes alltid at han var den mest intellektuelle av alle (med hodet på riktig plass), men han har blitt en person som bare klager på alt. Er også dritt lei av at han fortsatt whiner om Sloan. Move on! Ellers synes jeg faktisk episoden var bra Selv om hele saken rundt Ari er veldig trist. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 (endret) En annen ting som jeg syntes var tullball var når Ari dro til huset sitt/kona for å ta opp det finansielle rundt skilsmissen, men så klikker han og sier "we'll let the court handle this" *facepalm*. Virka urealistisk og som en setup for at Ari skulle miste alt, unødvendig. Og hvis det blir slik at kona tar alt det fra han så syntes jeg det er urealistisk også. Ari var nok mest opptatt av jobben sin enn familien sin, men han har ikke gjort noe så galt at hun kona er rettferdigjort i å ta alt han eier, men de kommer kanskje til å la det gå slik allikavel. Endret 29. august 2011 av b3ta Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Ari ble vel satt ut fordi han mannen sa Melissa til kona til Ari? Virka nesten som dette ikke var navnet hun hadde brukt sammed med Ari, og at det var derfor han ble så fortvilet. Men mulig jeg misforsto. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Who does the fucking? http://www.youtube.com/watch?v=mdNDukegnZM Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Episode 7 kom ut i går... Bare 1 episode igjen Denne sesongen gikk fortere forbi enn jeg trodde... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det er episoden som egentlig er ute på mandag. Men ble gitt ut tidligere av HBO Go (pay web-tv med alt innholdet til HBO). Tenkte jeg skulle se episoden snart. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Dårligere kvalitet enn det vi får på mandag, sant? Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det var dårligere kvalitet når en Game of Thrones-episode ble sluppet via HBO GO så jeg regner med at det gjelder nå og. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Det var dårligere kvalitet når en Game of Thrones-episode ble sluppet via HBO GO så jeg regner med at det gjelder nå og. Akkurat det jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 (endret) 720p versjonen som ligger ute tar like stor plass som de andre episodene, så den burde ikke ha veldig mye dårligere kvalitet. Edit: Det er bedre kvalitet enn det Game of Thrones var. Endret 3. september 2011 av Oriuss Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 God episode. Trist at det bare er 1 igjen.. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Digg episode ja Gruer meg til det er ferdig Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Bygger seg opp til en fin avslutning på denne fantastiske serien. Fint at de avslutter serien litt som den begynte, med en feel-good stemning. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Avsluttningen på serien ja. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Og forholdsdramaet med Sloan og Eric fortsetter Ellers fin episode og Ari Gold tar helt av i kjent stil Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 På en veldig rar og ikke typisk Entourage måte syns jeg dette er en av de bedre episodene noen gang. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå