Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Tragediene ser jo også til å fortsette for Drama, nå som han endelig har sukkses igjen kommer medskuespilleren til å ødelegge alt.

Ja det der var synd. endelig så har han et show med bra scoring, som kan bli noe.

ellers var det fett å se turtle i hiphop klær igjen! ;D jeg lurer veldig på hvordan dette vil ende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når testing går "off the roof" så plukker tv-kanalene som regel opp en serie. Isåfall må de ha en grunn til det, som kostnader. En animasjon er billig iforhold til mange andre type tv-serier, så en animasjon er et mindre mulig taps-prosjekt. En ersatter kan alltids finnes fram, så Clay er ikke nødvendig heller.

Morsom cameo av Christian Slater. Gangske typisk liten Entourage-cameo som jeg liker.

Morsomt med snakking rundt Mad Men og The Walking Dead i episoden.

Angående neste episode:

Haha, Jamie Kennedy som ersatteren til Clay. Å Drama som sa i sesong 2 eller 3 at han hata Jamie så jævelig.

Lenke til kommentar

Når testing går "off the roof" så plukker tv-kanalene som regel opp en serie. Isåfall må de ha en grunn til det, som kostnader. En animasjon er billig iforhold til mange andre type tv-serier, så en animasjon er et mindre mulig taps-prosjekt. En ersatter kan alltids finnes fram, så Clay er ikke nødvendig heller.

Morsom cameo av Christian Slater. Gangske typisk liten Entourage-cameo som jeg liker.

Morsomt med snakking rundt Mad Men og The Walking Dead i episoden.

Angående neste episode:

Haha, Jamie Kennedy som ersatteren til Clay. Å Drama som sa i sesong 2 eller 3 at han hata Jamie så jævelig.

Ah, jeg vet ikke hvordan showbiz funker i den forstand. Det føltes ut som de satte opp for enda en skuffelse for Drama...

Lenke til kommentar

Beste episoden så langt i år.

Likte de nye problemene, de nye karakterutviklingene og spesielt hvordan Dana Gordon kom inn på banen. Synes Ari og Dana alltid har passet sammen. Erstattningen av Dice Clay var herlig når vi fikk reaksjonen til Walsh. Haha.

Musikken til serien er også veldig god i år. Elsket James Blake på slutten.

http://www.youtube.com/watch?v=MVgEaDemxjc

Lenke til kommentar

Jeg digger sesongen hittil. Utrolig synd med Ari og kona, men det var litt dømt til å skje. Jeg likte også det med Dana, lurer på hva som skjer mellom dem videre. Må si jeg følger mer og mer med på Turtle faktisk, gleder meg til å se hva han kan få til!

Lenke til kommentar

"He sucks. And now the show sucks. And i hate. Everyone!"

Walsh er absolutt min favoritt-karakter på serien, ved siden av Turtle.

Har egentlig likte denne sesongen veldig godt så langt, men er veldig surt at det er den siste.

Når det gjelder filmen, er det bekreftet at det blir noe av?

Lenke til kommentar

Ja, filmen er bekreftet fra Doug Ellin & Co og skuespillerne hvis de kan sin side. Men de må ha grønt lys fra studioene og distributørene og sånt.

I tillegg er Kevin Dillion opptatt med How To Be A Gentleman i første perioden og. Så produksjonen starter nok ikke før om et eller flere år, ikke på grunn av ting som klar signal fra studioene og produksjons-wise o.s.v.

http://www.youtube.com/watch?v=yJSo2Mm3uNc

EDIT: Det tok 4år fra Sex And The City slutta på HBO til første filmen kom. Så er nok noe slikt som det.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Denne serien startet som en feelgood komedie, men er nå redusert til bare drama og personlige tragedier. Hele serien har mistet sjarmen spør du meg, og det er ytterst sjelden jeg engang trekker på smilebåndet. Mildt sagt skuffende.

Lenke til kommentar

Denne serien startet som en feelgood komedie, men er nå redusert til bare drama og personlige tragedier. Hele serien har mistet sjarmen spør du meg, og det er ytterst sjelden jeg engang trekker på smilebåndet. Mildt sagt skuffende.

Jeg dro mye på smilebåndet i siste episode, spesielt i scenene til Ari. Ble mye god humor av å sette Ari i en helt uvant rolle (date), samtidig som han hadde flere gode monologer til Llyod.

Litt mer drama og litt mindre feelgood komedie har det kanskje blitt siden første sesong, men det plager ikke meg nevneverdig.

Lenke til kommentar

Nja, jeg synes det har blitt temmelig kjedelig i hvertfall. De første sesongene kunne jeg ikke få nok av, men synes som sagt det har tapt seg voldsomt i underholdningsverdi. Drama og personlige tragedier sendes det nok av på FEM og BLISS. Smak og behag :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Har blitt litt sell out de siste sesongene, ja. Har aldri sett noen serier som holder nivået i 7 sesonger, så at ikke alle Entourage-sesongene ble like magiske er ikke så rart.

Det er fortsatt fett da, og jeg liker nesten hver episode :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...