Winston Wolf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Enig med mange her. Mye dårlig som skjer og har skjedd de siste sesongene som ikke gir serien den feelgood-følelsen man hadde fra de første sesongene hvor man bare fikk lyst til å gå på byn og ha det gøy etter hver episode. Det er vel garantert at Ari og kona til slutt blir sammen igjen, men hele seperasjonen, E og Sloan sitt brudd og Vince sine personlige problemer setter for min del en demper på festen. Samme gjaldt forsåvidt når Turtle ble singel. Godt serien fortsatt har Drama og Billy Walsh... Trengs sånne karakterer. Også synes jeg det er greit å ha med Scott også, han lager liksom litt røre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x8Ugjm Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Enig i veldig mye her, Drama og Billy redda inn mye av mitt inntrykk av episoden. Da lot jeg "skuffelsen" av andre handlinger og konflikter i resten av episoden ligge. Morsomme enkelthendelser og utspill fra bl. a. Drama er som det pleier å være, Vince har jeg desverre for min del gått lei av for et par sesonger siden. Det virker som det er vanskelig å utvikle en slik karakter, en hovedperson som er en kjent skuespiller, det er jo tross alt grenser for hvor mye troverdig tilbakegang og suksess en skuespiller kan ha. Men man skal jo ikke dømme sesongen nedenom og hjem etter premieren, jeg har personlig trua, og gleder meg til den siste sesongen av Entourage! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Er det bare meg, eller har Turtle blitt en del slankere? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Veldig. Er rart å se han fra da han var på audition for rollen. Nesten ikke til å kjenne igjen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det var såpass synlig at jeg syns det hadde vært på sin plass med en kommentar fra Vince a la " Did you loose weight while I was at rehab?". For stor forskjell uten noen kommentering i serien. Passe fornøyd etter sesongstarten. Som flere piss lei styret rundt E og Sloan. Dette er vel andre gangen de slår opp? De kommer vel tilbake til hverandre i siste episode. Vince = kjedelig. Drama = fet. Turtle = fet. E = syt. Ari Gold = tok seg inn på slutten. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Det var såpass synlig at jeg syns det hadde vært på sin plass med en kommentar fra Vince a la " Did you loose weight while I was at rehab?". For stor forskjell uten noen kommentering i serien. Turtle har mistet endel vekt mellom hver sesong de siste par sesongene, ikke bare frem til denne sesongen. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Joda, men det var først nå jeg virkelig la merke til at han hadde mistet mye. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 I likhet med de fleste andre her var jeg skuffet over premieren på siste sesong. Episoden var helt ok, og når jeg hadde bygd opp enorme forventninger ble det hele en skuffelse. Ser uansett frem til fortsettelsen, tar seg nok opp snart vil jeg tro. Angående Turtle er jeg enig i at det virker som om han har gått veldig mye ned i vekt siden forrige sesong. Vet ikke helt hva jeg synes om det. En slank Turtle virker litt feil, samtidig kan det være en del av prosessen med at karakteren blir mer voksen. Lenke til kommentar
Winston Wolf Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Håper ikke Turtle blir voksen. En feit Turtle og en hissig Drama i søken etter Saigon... Haha. http://www.youtube.com/watch?v=aWVJDUuFrnk Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvordan skal de klare å lage en kort sesong etter denne første episoden? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Rykter om film, så sagaen kommer nok til å fortsette men bare i en annen form og med større budsjett. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ja er klar over dette, men ser på en måte ikke helt hvordan de skal klare å presse alt sammen inn etter hvordan den første episoden sluttet, med de 6 (?) episodene det er snakk om denne sesongen. Bra blir det nok uansett Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Det er 8 episoder denne sesongen. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 27. juli 2011 Del Skrevet 27. juli 2011 Jeg syns første episode var strålende, glder meg til mer! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Endelig fått sett episoden her i Tyskland. Noen sa her i fjor, at de likte assistenten til E. Glad å se henne tilbake, tiltross for at hun bare har en liten rolle og på serien. Alltid likt hu dama. Det er ja samme dama fra siste sesongen av Human Target. Men mest er jeg glad for at alle de 7 er tilbake. Billy Walsh, E, Vince, Ari, Drama, Turtle/Sal og Scott. Aldri vært storfan av Vince, men han er i "pakkningen" liksom i Entourage, og uten noen av de fire + Ari så hadde ikke serien vært det samme. Scott og Walsh styrker dette, tiltross for at jeg alltid ikke har likt Scott så stort før, likte jeg han i sesongstarten. Spesielt kommentarene angående Sloane. "Everybody wants to fuck Sloane!" http://www.youtube.com/watch?v=LvPWd8NRvaE Slik som det ser ut nå så virker det som det kan gå begge veier for Ari. Det blir nok enten Dana Gordon eller Mrs. Ari til slutt. Selv om jeg liker begge, er Dana favoritten min. Uansett ikke så værst sesongstart. Mista hvertfall ikke lysten til å se mer, og det ser jeg som noe posetivt. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Som jeg alltid gjør ved sesongstart har jeg startet å se hele greia fra start igjen og jeg tror at jeg nå vet hva som er feil i denne sesongen (og forrige). Eric har blitt altfor lik Ari - det handler bare om penger og at Vince skal jobbe. Ari er en strålende karakter, men det er ikke plass til to. Før jobbet E alltid for at Vince skulle få de jobbene han selv ville ha og ivaretok Vince's interesser, nå spiller han ikke like mye på "bestfriend"-rollen som manager. Dette er den største forandringen i karakter som jeg ser fra sesong 1. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Sier meg enig med de fleste og skulle ønsket det var litt mer piff/feelgood i første episode, men har fortsatt troen på en episk sesong videre. Det er tross alt Entourage! Eric har blitt altfor lik Ari - det handler bare om penger og at Vince skal jobbe. Ari er en strålende karakter, men det er ikke plass til to. Før jobbet E alltid for at Vince skulle få de jobbene han selv ville ha og ivaretok Vince's interesser, nå spiller han ikke like mye på "bestfriend"-rollen som manager. Jepp, enig der. De tar faktisk dette opp i siste episode. E: Vince, our business and our friendship are gonna mix. There's no way around that. Vince: Friendship comes first. E: I hear, I'm gonna do my best to seperate em. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Noe sier meg at E flytter sammen med Sloan tilbake til New York, mulig forlater resten av gjengen også. Tragediene ser jo også til å fortsette for Drama, nå som han endelig har sukkses igjen kommer medskuespilleren til å ødelegge alt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Hvis det skjer tror jeg ikke at det blir før siste episode, og det ville vel kanskje vært en fin avslutning. Han gir opp alt han har i Hollywood for å være med kvinnen han elsker, og det er nok absolutt en mulighet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Uff. Tragisk at det hele snart er over. Entourage er den eneste serien jeg har sett hvor jeg gleder meg som faen til hver eneste episode. Hver episode føles like epic som den forrige. Og snart blir det kun re'runs av allerede sette episoder.. Trist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå