Filmvenn Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Gammel tease er gammel tease. Virker som HBO skal sende en proper ordentlig promo på søndag etter Game of Thrones for siste og sesong 8 av Entourage. Lenke til kommentar
Oriuss Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Jupp..veit den er gammel, men så ikke ut som den var posta her. Pluss jeg fikk tråden i "mine innlegg" Endret 18. juni 2011 av Oriuss Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Posta to innlegg ovenfor innlegget ditt (Sangen er The Weeknd - High For This) Haha Entourage prøvde å få inn Weiner i en rolle som han selv. Nå har både Charlie Sheen og Anthony Weiner takket nei til en gjesterolle den siste tiden. Sesong 7 var løst basert på Charlie Sheen når det kom til Vince(fra den tiden han var filmstjerne, ikke de siste årene). http://www.hollywoodreporter.com/news/anthony-weiner-approached-cameo-entourage-202574 Liten update på 40, nye serien Doug Ellin og sikkert de andre gutta driver å lager pilot om. Med Ed Burns, som har gjestespilt i flere episoder av Entourage som seg selv. Apparently, Ellin is also scouting New York locations for his new HBO series 40, with Ed Burns, shooting in September, which Ellin refers to as "the educated Entourage." Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Gammel tease er gammel tease, nå bare litt anderledes teaser enn sist gang. http://www.youtube.com/watch?v=_FLvIF3mqA8 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Ganske kul poster, må bestilles etterhvert. Har snart sett gjennom de tidligere sesongene for n'te gang, gleder meg vilt til 25 juli. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Den posteren er fæl -- fikk det for meg at Entourage startet 24. juni, og ikke juli. Litt nedtur. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Håper å få med meg litt av innspillingen når jeg drar til LA om 1 uke. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Fail. Innspilling er ferdig denne uka. Denise Richards og kjendis-kokk Bobby Flay er en av de siste cameo`ene. Funfact, Entourage prøvde å få inn Charlie Sheen som var gift med Richards. Adrian Grenier som sa hadet til Aronld denne uka. Interjuv med Scott Caan, Jeremy Piven, Kevin Dillon, Adrian Grenier og de andre. Endret 24. juni 2011 av Maury Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Shiiiite. Cruiser avgårde på sesong 5 for tiden, før jeg i dag får med meg at sesong 3 hadde en part 2 på 8 episoder. Hyggelig.... :O en part 2 som i 8 episoder utenom de vanlige under sesong 3? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Fail. Innspilling er ferdig denne uka. Meh 1 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Shiiiite. Cruiser avgårde på sesong 5 for tiden, før jeg i dag får med meg at sesong 3 hadde en part 2 på 8 episoder. Hyggelig.... :O en part 2 som i 8 episoder utenom de vanlige under sesong 3? Jepp. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 :O Hvorfor finner jeg ikke disse? Lenke til kommentar
Ashley Young Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Hvordan går det an å hoppe over åtte episoder uten å merke at neon ting har skjedd? :!: Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tror Vamos mener at det var en pause etter episode 12, også fortsatte de med 8 nye episoder. Totalt 20 episoder i sesong 3, altså. Slutten av sesong 3 part 1 er at Vince sparker Ari, part 2 handler hovedsaklig om at Vince ansetter Ari igjen, og at det jobber for å få kjøpt Medellin. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Innspillingen er ferdig om et par dager. Vi har også fått bekrefta at alle de 7 "gutta" er tilbake i sesong 8. Turtle, E, Vince, Drama og Ari. Pluss Scott og Billy Walsh. Her er bilde fra siste dagen til siste dagen til Rhys Coiro(Walsh). Fra Adrien Grenier`s(Vinni) offesielle FB-profil: It was Rhys Coiro's last day today. Doug Ellin gave him a goodbye speech on set and it's all starting to hit home now. Rhys you are a legend. You gave us Billy Walsh, and for that we are eternally grateful. SUITS SUCK! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Så synd å se serien ferdig innspilt nå. Bilder fra siste dagen av innspillingen av siste sesong, noe offshoots som ikke er med i serien her. Alice Eve som tidligere fortalt om er blonde dama til venstre, hu andre er jeg usikker på. Mrs. Ari? Kake Adrian Grenier og Kevin Dillon fra siste dagen Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Mer Jeremy Piven, Adrien og Kevin hos CBS(Serien til Drama ender her? Gøy å tenke på med tanke på at Kevin Dillon(Drama) er med i en sitcom til høsten på CBS). Godcasten. Aner ikke hvem han til høyere er. Ingen av produsentene. Adrien, Jeremy og Kevin. Kevin Connolly(Eric/E) regiserer seriefinalen av serien. 1 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Tror kanskje Person X på nest siste bilde kan være Piven i forkledning eller et veldig dårlig bilde. Haka og panna ligner. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Jeg fant det ut etterhvert. Ikke Piven. Det er Andrew Dice Clay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå