stoltz Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dere er åpenbart ikke god nok til å lete. Beste episoden på lenge! Deilig med litt ordentlig old fashion Ari rage, og ikke sånn wannabe tough guy rage som i episode 3. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Enig, dette var en kjempebra episode. Amanda har faenmeg blitt bitchy, men hun fikk som fortjent! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Har aldri likt Amanda. Dana Gorden derimot er kongefet! Gleder meg til å se hva som skjer fremover. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Der var Entourage og andre saker og ting ute hos piratene. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Der var Entourage og andre saker og ting ute hos piratene. velkommen etter. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 veldig bra episode ja ! Lloyd: What’s wrong? Ari: Has so much cum squirt in those eyes you can’t see what’s right in front of your face? Amanda Daniels takes that job, Vince is fucked and I’m fucked. Which means we’re all fucked. And we’re fucked in the way you like to get fucked not fucked in the way normal people like to get fucked. hysterisk :!: synes forøvrig også litt synd på turtle. "meadow soprano" er nice tobn Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Ohhh yeah, back on the right fucking track! 2 ganger i år har jeg vært tilfredstilt(i den form du kan, ikke noe Dana Gordon + Ari her) av vendinger i serier, Miguel og Dexter i Dexter og nå Dana Gordon og Ari som forsatt agenten til Vince med en av de største filmselskapene i ryggen. Elsk! Angående Medaow; Jeg tror ikke de bruker en sånn HBO-skuespiller bare 1 gang i serien, hun er nesten nødt til å returnere. Akkurat som Carla Gallo(Fra Carnivale) gjør i Californication nå. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Der var Entourage og andre saker og ting ute hos piratene. velkommen etter. Takker, vist du har lest de tidligere postene så vil du finne ut at jeg hadde problemer med å finne Entourage og noen andre nye episoder av noen serier jeg følger med på på Piratebay, tidligere i dag. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Dagens episode var konge! Tilbake på sporet som flere har sagt. Josh Weinstein er så klyse, morro når han driter seg. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Likte avslutningen med "Meadow", Drama ble eid Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Amanda er hot. Morsomt med slike karrierekvinner... Tror nok ikke Jamie-Lynn dukker opp på nytt. Dog morsomt at hun ble med på noe slikt. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Amanda er hot. Morsomt med slike karrierekvinner...Hun er _jævlig_ hot. WRRAAWWRR Har sett det som er sendt av første sesong og damit jeg har savnet serien merker jeg Lenke til kommentar
diversity Skrevet 28. oktober 2008 Del Skrevet 28. oktober 2008 Amanda er hot. Morsomt med slike karrierekvinner...Hun er _jævlig_ hot. WRRAAWWRR Har sett det som er sendt av første sesong og damit jeg har savnet serien merker jeg aaah.. da MÅ du se de neste sesongene.. Husker jeg satt å catchet opp på en sesong.. Ble sittende å se altfor mange episoder på rad. Gled deg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 29. oktober 2008 Del Skrevet 29. oktober 2008 Glimrende episode! Digger at Ari fikk finta Amanda. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. oktober 2008 Del Skrevet 30. oktober 2008 aaah.. da MÅ du se de neste sesongene.. Husker jeg satt å catchet opp på en sesong.. Ble sittende å se altfor mange episoder på rad. Gled deg Tror jeg ordla meg litt feil her. Mente de episodene som var sendt av den siste sesongen Lenke til kommentar
haarod Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Legger denne i mine tråder. Så nettopp den nyeste, og gleder meg selvfølgelig til neste uke og se hva som skjer med Werner. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 Syns dette var sesongens svakeste episode. Men det var tydelig at det var veldig transportetappe. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 3. november 2008 Del Skrevet 3. november 2008 (endret) Jepp. Liker at det er en viss slutt i episodene. Skjønner jo at det er en serie, og at historien skal føres videre, men er ingen fan av episodene som slutter med at et nytt problem innføres. Endret 4. november 2008 av Slikape Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 Jepp. Liker at det er en viss slutt i episodene. Skjønner jo at det er en serie, og at historien skal føres videre, men er ingen fan av episodene som slutter med at et nytt problem innføres. Dueh...du vet at med det utsagnet der så kan du liksågodt slutte å se alt av TV-serier? Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 4. november 2008 Del Skrevet 4. november 2008 (endret) Jepp. Liker at det er en viss slutt i episodene. Skjønner jo at det er en serie, og at historien skal føres videre, men er ingen fan av episodene som slutter med at et nytt problem innføres. Dueh...du vet at med det utsagnet der så kan du liksågodt slutte å se alt av TV-serier? Jepp, er klar over det. Derfor jeg pleier å holde meg til serier som Seinfeld, American dad, Futurama, Family guy osv. Jeg blir sint når scriptforfatterne skriver inn unødvendige problemer. Det jeg ønsker er et entourage der det går kongebra med alle, der de fester rundt og Ari er hyper. Tror jeg bør holde meg unna serier. Enda bra jeg ikke begynte å følge med på Lost. Da hadde jeg nok fått en overdose frustrasjon for lenge siden:) Endret 4. november 2008 av Slikape Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå