Carlgutt Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Deiligste smilet jeg har sett ever, med den lille bevegelsen hun gjør med leppa..ohlala Edit: dæven å overdrevent mye drama det skulle være i denne sesongen da alt går jo til helvete med alle, er ikke dette den siste sesongen også? Endret 30. august 2010 av Carlgutt 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er det en uke pause nå og så siste episode om 2 uker? Synes synd på Ari, han skulle få alt han ville og så ender det opp med at alt blir ødelagt. Turtle gjør det jo bra, men de mexicanerne er jo missfornøyd med han så gåt vel i dass det å. Drama har det jo bare bra, men var litt dumt at han ikke fikk se hvor mye de ville ha han til å gjøre Johnnys Bananas. E gjør det jo helt greit, sett i bort at Vince er en idiot som tar en mandy all over again. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg håper ikke alt plutselig ordner seg for denne gang i siste episode. Jeg vil at det skal ende helt jævlig nå og ende helt fantastisk i siste sesong. Ang. denne sesongen synes jeg episodene slutter gang på gang med Vinces problemer med dop, og jeg tror faktisk han etterhvert vil bli kastet ut av Airwalker pga. dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Noen som vet hva sangen på slutten av episoden heter? Nas & Damian Marley - Patience? Åh..en ufattelig bra sang.Som det ble sagt i kommentarene på Youtube, Entorage burde gi ut en ordentlig soundtrack. Deiligste smilet jeg har sett ever, med den lille bevegelsen hun gjør med leppa..ohlala En dame som definitivt er 10/10 1 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg håper ikke alt plutselig ordner seg for denne gang i siste episode. Jeg vil at det skal ende helt jævlig nå og ende helt fantastisk i siste sesong. Ang. denne sesongen synes jeg episodene slutter gang på gang med Vinces problemer med dop, og jeg tror faktisk han etterhvert vil bli kastet ut av Airwalker pga. dette. Enig. Nå er det lagt opp til at ting bare skal gå elendig denne sesongen, også får alt ta seg opp igjen i neste sesong. Jennie var et fint lysglimt i denne ukens episode. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg håper ikke alt plutselig ordner seg for denne gang i siste episode. Jeg vil at det skal ende helt jævlig nå og ende helt fantastisk i siste sesong. Ang. denne sesongen synes jeg episodene slutter gang på gang med Vinces problemer med dop, og jeg tror faktisk han etterhvert vil bli kastet ut av Airwalker pga. dette. Etterhvert? Er kun en episode igjen av årets sesong desverre, så da må det skje fort. Ser ofr meg rehab i neste episode. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg håper ikke alt plutselig ordner seg for denne gang i siste episode. Jeg vil at det skal ende helt jævlig nå og ende helt fantastisk i siste sesong. Ang. denne sesongen synes jeg episodene slutter gang på gang med Vinces problemer med dop, og jeg tror faktisk han etterhvert vil bli kastet ut av Airwalker pga. dette. Etterhvert? Er kun en episode igjen av årets sesong desverre, så da må det skje fort. Ser ofr meg rehab i neste episode. Jeg mente ikke nødvendigvis at det måtte skje denne sesongen. Det kan godt være en del av et nedfall i neste sesong. Endret 31. august 2010 av Sondre Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er dere sikker på at det kommer en til sesong da? Trodde dette var den siste sesongen? De drev jo å reklamerte for det med "The final season" osv.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Doug har sagt at sesong 8 er siste. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 What? Robert Pattinson skal gjestespille som seg selv i sesongfinalen. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Så lenge han ikke glitrer så bryr jeg meg egentlig ikke. Bare en episode igjen? Fuuuuu- Blir vel å gå til helvette med de fleste denne sesongen, før det tar seg opp igjen i sesong 8. Men jeg synes fortsatt jævli synd på Ari. Håper det ordner seg. Vince havner på rehab, eller blir sparka fra airwalker. Noe går til helvette ihvertfall. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Skal visst være med endel stjerner i sesongavslutningen... Eminem skal også være med, han skal vistnok ha en beef med Vince:p Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Haha herlig Random Hero, DET gleder jeg meg til! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Satser på at Eminem er litt flinkere til å spille seg selv enn de fleste andre kjendiser. Mange av de stinker, eks. LeBron. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Du skjønte ikke hvorfor Random Hero skrev det i en spoiler? 3 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Nå er jeg litt sent ute, men en herlig episode. Mye som skjer, alt går ikke superbra for Ari og Vince har fortsatt problemer. For all del, liker når det går bra, men er morsomt å se en annen side av Entourage. Har tatt seg veldig opp fra sesongstarten som var skuffende, så dette er en god utvikling. Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ari tok helt av i sist episode når han skulle disse Amanda. Fy søren, det var top 10 moments, sett bort i fra den syke burnen han fikk igjen. Synes nesten synd på han, han prøver virkelig å gjenopprette seg med familie og jobb, men ingenting går hans vei. Lenke til kommentar
SkagenK Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Å jeg som hadde gledet meg til ny episode i dag. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Å jeg som hadde gledet meg til ny episode i dag. Samme her. Nedtur Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Satser på at det blir en velfortjent vent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå