Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det en uke pause nå og så siste episode om 2 uker? Synes synd på Ari, han skulle få alt han ville og så ender det opp med at alt blir ødelagt. Turtle gjør det jo bra, men de mexicanerne er jo missfornøyd med han så gåt vel i dass det å. Drama har det jo bare bra, men var litt dumt at han ikke fikk se hvor mye de ville ha han til å gjøre Johnnys Bananas. E gjør det jo helt greit, sett i bort at Vince er en idiot som tar en mandy all over again.

Lenke til kommentar

Jeg håper ikke alt plutselig ordner seg for denne gang i siste episode. Jeg vil at det skal ende helt jævlig nå og ende helt fantastisk i siste sesong. Ang. denne sesongen synes jeg episodene slutter gang på gang med Vinces problemer med dop, og jeg tror faktisk han etterhvert vil bli kastet ut av Airwalker pga. dette.

Lenke til kommentar

Jeg håper ikke alt plutselig ordner seg for denne gang i siste episode. Jeg vil at det skal ende helt jævlig nå og ende helt fantastisk i siste sesong. Ang. denne sesongen synes jeg episodene slutter gang på gang med Vinces problemer med dop, og jeg tror faktisk han etterhvert vil bli kastet ut av Airwalker pga. dette.

 

Enig. Nå er det lagt opp til at ting bare skal gå elendig denne sesongen, også får alt ta seg opp igjen i neste sesong.

 

Jennie var et fint lysglimt i denne ukens episode.

Lenke til kommentar

Jeg håper ikke alt plutselig ordner seg for denne gang i siste episode. Jeg vil at det skal ende helt jævlig nå og ende helt fantastisk i siste sesong. Ang. denne sesongen synes jeg episodene slutter gang på gang med Vinces problemer med dop, og jeg tror faktisk han etterhvert vil bli kastet ut av Airwalker pga. dette.

 

Etterhvert? Er kun en episode igjen av årets sesong desverre, så da må det skje fort. Ser ofr meg rehab i neste episode.

Lenke til kommentar

Jeg håper ikke alt plutselig ordner seg for denne gang i siste episode. Jeg vil at det skal ende helt jævlig nå og ende helt fantastisk i siste sesong. Ang. denne sesongen synes jeg episodene slutter gang på gang med Vinces problemer med dop, og jeg tror faktisk han etterhvert vil bli kastet ut av Airwalker pga. dette.

Etterhvert? Er kun en episode igjen av årets sesong desverre, så da må det skje fort. Ser ofr meg rehab i neste episode.

Jeg mente ikke nødvendigvis at det måtte skje denne sesongen. Det kan godt være en del av et nedfall i neste sesong.

Endret av Sondre
Lenke til kommentar

Så lenge han ikke glitrer så bryr jeg meg egentlig ikke. :p

 

Bare en episode igjen? Fuuuuu-

 

Blir vel å gå til helvette med de fleste denne sesongen, før det tar seg opp igjen i sesong 8. Men jeg synes fortsatt jævli synd på Ari. Håper det ordner seg.

 

Vince havner på rehab, eller blir sparka fra airwalker. Noe går til helvette ihvertfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...