Teipball Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Begynner å se dårlig ut for Vince nå, blir vel rehab eller noe lignende. Fint gjensyn med Billy, og hadde vært kult hvis han og Drama hadde lagd noe sammen. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 i dont care if justing biber calls and wants me to negotiate the rights of his Virginity! I DONT WANNA TALK TO HIM. FY faen, lo godt da :!: :!: 3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Haha jeg og Sno. Ganske bra episode. Nudity, sex, Ari som stresser som faen; E virker som den viktigste personen nå også. I like it. Vince kan gjerne skjerpe seg litt, men det er jo morsomt det og. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Går ikke spesielt bra med Vince, tror han muligens havner på rehab og går glipp av Airwalker. Morsomt å se E som den viktigste personen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 http://www.engadget.com/2010/08/09/screen-grabs-ari-gold-will-definitely-fire-this-guy-once-he-not/The latest episode of HBO's Entourage (if that's the kind of thing you're into) might have been a bit of an eye opener if you're also the kind of person who keeps an eye open for gadgets. Ari Gold's legal adviser (seen in around the 4th minute of the episode if you need the proof) has an iPad set up, keyboard and all. Now, we know Ari's character pretty well. He's the BlackBerry Bold type -- and while his wife uses an iPhone, we have a hard time believing Ari's going to put up with the iPad in the office nonsense for very long. You, young man, are on very thin ice. There's one more shot after the break. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Rar episode syntes jeg. Skjedde noe spesielt med Vince eller bare drukket for mye? Håper også det blir noe mer mellom Walsh og Drama, og at de begynner å jobbe sammen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Virker som at Empire of Maury's spådom går i oppfyllelse. Ligger i kortene nå at Eric og Scott starter noe stort. Så spørs det bare hvem som joiner. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 Digger at faktisk E er på en måte slått skikkelig igjenom! Gleder meg til å se han og Scott viderre! Og Vince er faen meg ute å kjører. Håper ikke han ødelegger karieren egentlig, hadde vært litt trist. Alex er faen meg mega hawt! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 I don't care if Justin Bieber calls and wants me to negotiate the rights to his virginity, I don't want to talk to him. Mest episke quoten fra Ari Gold, synes jeg. Fy så jeg lo :!: Blir spennende å se hva som skjer med Vince nå, samtidig et flott gjensyn med Billy. Hva Scott og E angår så tror jeg det kommer til å bli noe stort. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Håper ikke han ødelegger karieren egentlig, hadde vært litt trist. Standard Entourage dette, det går dårlig midt i sesongen, også ordner ting seg av seg selv på slutten. Endret 12. august 2010 av -sparks- 1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Hvis det hender noe med Scott og Eric tror jeg at det blir mot slutten av sesongen. En annen ting jeg tror er at Vince må på rehab etter å ha snakket med studioet, og så får vi en liten pause fra han. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Håper ikke han ødelegger karieren egentlig, hadde vært litt trist. Standard Entourage dette, det går dårlig midt i sesongen, også ordner ting seg av seg selv på slutten. meh synes de har vært relativt flinke til å vise "the ups and downs for a movie star". Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 På rehab etter en uke på fylla? Send halve norge på rehab in other words. 4 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Tja, begynner å nærme seg et lite pillemisbruk fra han også, og er vel lettere å for en filmstjerne å komme inn på rehab når noe nærmer seg å gå galt enn det er for mannen i gata. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ingen som har sett «nattens» episode enda? Liker virkelig ikke Scott, han er ikke helt bra for hverken E eller Vince. Dette ser jo nesten ut til å ende dårlig for mange. Tror dere Drama blir med på tegnefilm? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Synes ikke Scott gjør noe spesielt galt, er jo bare Vince som har flippa helt etter ulykken. Drama i cartoon hadde vært kult, men virker ikke som han er veldig intresert i det. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Har vært opptur lenge nå. På tide med en krasjlanding. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Og den krasjlandingen var ikke akkurat liten... Likte ikke Scott for 5 øre i starten, men han har vokst på meg etter han og Eric ble venner Jeg tror Drama kommer til å bli med etter han hører hva studioet har og si, ettersom det virker som han kan passe til å være med i en tegneserie Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Synes ikke Scott gjør noe spesielt galt, er jo bare Vince som har flippa helt etter ulykken. Drama i cartoon hadde vært kult, men virker ikke som han er veldig intresert i det. Hvilken ulykke? Det der stuntet med bilen? Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Scott har jo blitt kjedelig nå da.. Aldri mer; Murphy Group! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå