Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

screen-shot-2010-08-09-at-11.15.26-am.png

http://www.engadget.com/2010/08/09/screen-grabs-ari-gold-will-definitely-fire-this-guy-once-he-not/

The latest episode of HBO's Entourage (if that's the kind of thing you're into) might have been a bit of an eye opener if you're also the kind of person who keeps an eye open for gadgets. Ari Gold's legal adviser (seen in around the 4th minute of the episode if you need the proof) has an iPad set up, keyboard and all. Now, we know Ari's character pretty well. He's the BlackBerry Bold type -- and while his wife uses an iPhone, we have a hard time believing Ari's going to put up with the iPad in the office nonsense for very long. You, young man, are on very thin ice. There's one more shot after the break.

Lenke til kommentar
I don't care if Justin Bieber calls and wants me to negotiate the rights to his virginity, I don't want to talk to him.

 

Mest episke quoten fra Ari Gold, synes jeg. Fy så jeg lo :!:

 

Blir spennende å se hva som skjer med Vince nå, samtidig et flott gjensyn med Billy.

 

Hva Scott og E angår så tror jeg det kommer til å bli noe stort.

Lenke til kommentar

Og den krasjlandingen var ikke akkurat liten...

Likte ikke Scott for 5 øre i starten, men han har vokst på meg etter han og Eric ble venner :)

Jeg tror Drama kommer til å bli med etter han hører hva studioet har og si, ettersom det virker som han kan passe til å være med i en tegneserie :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...