Filmvenn Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Promo til neste episode: http://www.youtube.com/watch?v=Jpx-zEpHBm0 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Herlig, Entourage er bare det beste som finnes. Utrolig vanskelig å se en 25 min episode per uke, aaaargh. 1 Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Spratt i stolen da jeg kom hjem fra ferie og så at det var kommet ny episode! ^^ Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Spratt i stolen da jeg kom hjem fra ferie og så at det var kommet ny episode! ^^ Hehe, gleder meg til jeg kommer hjem i morgen da Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er da ikke noen ny episode ute nå...? Neste episode (Sesong 7, episode 2) kommer til søndag=) Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Er da ikke noen ny episode ute nå...? Neste episode (Sesong 7, episode 2) kommer til søndag=) Det er da vel mulig å allerede ha vært borte i 2 uker? Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Er da ikke noen ny episode ute nå...? Neste episode (Sesong 7, episode 2) kommer til søndag=) Da jeg så den første =P Kom hjem i går.. nei.. overigår.. =P Lenke til kommentar
salvatore- Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 gleder meg til neste episode, men synes denne sesongen virker litt mer særiøs og alvorlig enn de forrige. Kanskje vi denne sesongen får se litt av baksiden av gullmedaljen til en kjent filskuespiller? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Damn er nesten ikke mulig å se denne serien episode for episode for meg, tror nesten jeg må spare opp hele sesong 7, og så se flere episoder etter hverandre. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Norsk musikk i dagens Entourage! The Whitest Boy Alive, bandet til Erlend Øye fra Kings of Convenience/Remind Me og Poor Leno av Royksopp. Likte episoden i dag litt, ikke noe allverdens som skjedde. Men klart en opptur fra den litt kjedelig sesongstarten. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Håper vi får se et par glimt av L. A. Gold i fremtiden! Kan ikke bli mer enig i at serien tok seg opp etter sessongstarten! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) Fantastisk episode, så mye som skjer og herlig tempo på det hele. Ari er like fantastisk som alltid. LOVE IT! Og ja, HERLIG musikk! Endret 12. juli 2010 av tc47 Lenke til kommentar
zennox Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Dritbra episode imo Konge med samme gamle Ari som stresser og banner som faen, like kult er det at vince begynner å bli lei av kjendistilværelsen og blir litt smågal. Håper bare ikke det kommer en ulykke eller noe sånt? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 LA Gold må jo bli en slager, Vince begynner jo å bli gal, kommer vel til å hende opp med å prøve å ta selvmord. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Har sett det før føler jeg. Vince har karrierekrise, Eric og Ari må redde han. Ari gjør det bedre og bedre karrieremessig, men har problemer med kona. Drama har nervøse sammenbrudd og får ikke til noe særlig med livet sitt, mens Turtle bare kødder rundt og har problemer med at jenter sier nei til han. Bortsett fra at mye av det har skjedd før, bare i andre settings, så var det en grei episode. Bedre enn premieren, men føler at det blir mye repetisjon. Uansett kommer jeg til å følge med videre, tror Ari kan bli spennende i fremtiden! Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Heftig episode, tok seg opp litt etter sesongstarten, som folk allerede har nevnt. Endelig er Ari ordentelig tilbake, elsker når han har et mål og gjør alt for og nå det, det er da han er best ^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jippi! Spoiler angående kommende episoder: Disse retunerer denne sesongen i august: Billy Walsh Amanda Daniels Aaron Sorkin Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Entourage spotify liste for de som vil ha Det er ikke jeg som har laget listen, men hentet. Endret 16. juli 2010 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå