Iceman #10 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Så S7 kommer ikke i bukta før 6? Gidder rett og slett ikke sitte oppe så lenge. Er det sant det jeg har hørt om at dette blir siste sesong og det kommer film etterpå? Har ikke gjort noe googling eller research om dette, så håpte noen her kunne bekrefte det..? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mener at Wahlberg sa at dette blir siste sesong med TV-serie, ja. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Og det går jo tid fra den sendes til den er oppe på nett. Nja, ca. 5-10 minutter, avhengig av hvordan du får tak i episoden. Man kan vel trygt si at piratebay ikke er blant de raskeste. Dette er sikkert nevnt tidligere, men er det bekreftet at det skal lages film etter denne sesongen/neste sesong, eller er det bare rykter? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Mener at Wahlberg sa at dette blir siste sesong med TV-serie, ja. Mener å ha lest at det blir 2 til etter denne? Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Huh, jeg er ganske sikker på å ha lest at S08 blir den siste, men man vet jo nesten aldri det for sikkert.. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 (endret) I forbindelsen med forrige helgs MTV Movie Awards, slo seriens produsent, Mark Wahlberg, fast overfor MTV at serien kommer til å bli avsluttet på tv-skjermen i løpet av 2011, men at han vil jobbe for at hovedpersonen Vincent Chase kan fortsette filmstjernelivet sitt i form av en kinofilm på et senere tidspunkt. Kilde EDIT: Og der lastes episoden ned. Endret 28. juni 2010 av MagnusW Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Nye episoden var digg Deilig med et gjensyn. VICTORY! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Syns den første episoden var veldig bra. Blir spennende å se hva som skjer videre i sesongen. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Veldig bra episode, gleder meg til å følge utviklingen av Turtles limokonsept. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Jeg var av en helt annen opfattning om den første episoden... Følte det ble en liten skuffelse etter at jeg hadde sett episoden, men skal se den på nytt nå, for å se om den virkelig var bra, eller om det bare var jeg som var trøtt etter å ha vært opp hele natten Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Må si meg enig med flertallet her. Veldig bra episode, faktisk så bra at det mest sannsynlig blir et gjensyn i HD i kveld. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ble skuffet, og følte den ikke var noe særlig. Om det var fordi jeg hadde sett det meste i promen veit jeg ikke, men jeg for ta å se den en gang til senere i kveld. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ble skuffet, og følte den ikke var noe særlig. Om det var fordi jeg hadde sett det meste i promen veit jeg ikke, men jeg for ta å se den en gang til senere i kveld. Nettopp sett den igjen, og jeg på si at jeg fortsatt føler at episoden var en skuffelse. Mulig at det er på samme grunn som deg. Har sett alle sneak-peaks, trailere osv. så følte jeg hadde fått med meg det meste fra før. Satser på at neste episode er bedre iom. at det ikke er noen spoilere på den hittil(?). Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ble skuffet, og følte den ikke var noe særlig. Om det var fordi jeg hadde sett det meste i promen veit jeg ikke, men jeg for ta å se den en gang til senere i kveld. Nettopp sett den igjen, og jeg på si at jeg fortsatt føler at episoden var en skuffelse. Mulig at det er på samme grunn som deg. Har sett alle sneak-peaks, trailere osv. så følte jeg hadde fått med meg det meste fra før. Satser på at neste episode er bedre iom. at det ikke er noen spoilere på den hittil(?). Hvorfor ødelegger du opplevelsen for deg selv med å se på alt av sneak-peaks da? Lenke til kommentar
hvorre Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Syntes den var helt ok. Ikke noen høydare, men det lukter at det kan bli en bra sesong! Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Ble skuffet, og følte den ikke var noe særlig. Om det var fordi jeg hadde sett det meste i promen veit jeg ikke, men jeg for ta å se den en gang til senere i kveld. Nettopp sett den igjen, og jeg på si at jeg fortsatt føler at episoden var en skuffelse. Mulig at det er på samme grunn som deg. Har sett alle sneak-peaks, trailere osv. så følte jeg hadde fått med meg det meste fra før. Satser på at neste episode er bedre iom. at det ikke er noen spoilere på den hittil(?). Hvorfor ødelegger du opplevelsen for deg selv med å se på alt av sneak-peaks da? Klarte ikke dy meg Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Helt grei episode, men må nok se den igjen Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Skuffende episode Har ikke sett noen trailere, men følte likevel jeg hadde sett alt før. Håper det tar seg opp. Så gjennom sesong 1 for ikke mange ukene siden, så er kanskje derfor jeg ble skuffa. Vanskelig å gjøre det like bra... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Syns den var litt skuffende, men kan hende det var fordi jeg så den på iPoden og hadde gledet meg veldig. Skal nok se den igjen i HD, så får vi se om jeg får bedre inntrykk. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg syns det var en veldig morsom episode jeg da :-) Kjipt det ikke kom noen episode denne uken her, pga amerikanernes nasjonaldag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå