stoltz Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er under middles fornøyd. Alt for lite utbrudd fra Ari sin side. Er ny mulighet neste uke. Jeg mister ikke motet enda. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 Entourage har vært middelmådig siden sesong fire. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 16. oktober 2008 Del Skrevet 16. oktober 2008 Jeg er under middles fornøyd. Alt for lite utbrudd fra Ari sin side. Er ny mulighet neste uke. Jeg mister ikke motet enda. Ja, vært litt lite fra Ari sin side, men episode 3 var meget god i forhold til Ari's karakter og "rage". Denne sesongen har Drama sin rollefigur vært best synes jeg. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 (endret) Dagens episode var litt spennendes med tanke på neste gang.. Med tanke på om Ari velger Studioet eller Agent firmaet Endret 20. oktober 2008 av 93Matt93 Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Ja dagens er den beste hittil i år. Men hvorfor liker ikke Vince at Ari tar jobben? Er jo bare bra for han det..? Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 Spennende episode, aner et vendepunkt for serien. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 20. oktober 2008 Del Skrevet 20. oktober 2008 bra episode, og enda bedre er radiohead sangen som ble spilt på slutten av episoden. spennende å se om hva ari velger, som nevnt tidligere her. tobn Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Festlig med den nye dama (klienten?) til Eric. Ikke lett å være 165 cm når man er omgitt av 175-180 cm modeller i høye heler... Serien trenger nye vendinger. Blir interessant å se Ari som (mulig) studiosjef. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg kjenner at jeg håper sterkt at ari tar jobben til Alan. Gode filmprosjekter til vinnie, og en rekke nye folk å kjefte på! Dessuten, dana gordon! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Får håpe at vist Arie tar det nye jobbtilbudet, så fortetter han å være med i Entourage i hver episode, som før. Vært skikkelig klassisk vist dette var en måte å få han ut av serien på. Uansett, har ingenting å si hva Arie velger, så lenge han fortsetter å være med i alle episodene. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Det kan virke som et klassisk vis å få noen ut av en serie på, men jeg tviler på det. Entourage hadde ikke blitt det samme uten Jeremy Piven. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Veldig sant. Endret 21. oktober 2008 av Cpt Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 (endret) Han skal selvfølgelig ikke ut. Det er jeg villig til å satse mye penger på. Han er seriens mest populære figur og har vunnet 2 emmys for rollen. Jeg regner for øvrig med at Ari takker nei til jobben av en eller annen dum grunn (Vince). Og jeg vet jeg kommer til å irritere meg over det. Endret 22. oktober 2008 av Slikape Lenke til kommentar
tobn Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Han skal selvfølgelig ikke ut. Det er jeg villig til å satse mye penger på. Han er seriens mest populære figur og har vunnet 2 emmys for rollen. Jeg regner for øvrig med at Ari takker nei til rollen av en eller annen dum grunn (Vince). Og jeg vet jeg kommer til å irritere meg over det. +1 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Han skal selvfølgelig ikke ut. Det er jeg villig til å satse mye penger på. Han er seriens mest populære figur og har vunnet 2 emmys for rollen. Jeg regner for øvrig med at Ari takker nei til rollen av en eller annen dum grunn (Vince). Og jeg vet jeg kommer til å irritere meg over det. +1 +2 Hadde vært artig om han tok jobben og ga Vince alle kremjobbene, men da hadde ikke serien blitt så veldig spennende i lengden Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 22. oktober 2008 Del Skrevet 22. oktober 2008 Studiosjefer i Hollywood sitter veldig utrygt. Leverer de ikke resultater, så er det rett ut. Ari får nok litt å bryne på. Men det er jo slikt det blir underholdning av. Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvor i svarte har det blitt av den nye episoden? EPISODE 8! Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Er flere serier jeg ikke har funnet ''neste'' episode på. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Jeg vet ikke hvor dere finner dem, men episode 8 var klar kl 4 i natt på det vanlige stedet for min del. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 27. oktober 2008 Del Skrevet 27. oktober 2008 Hvilket sted er det? Jeg kjenner noen pirater. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå