Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er under middles fornøyd. Alt for lite utbrudd fra Ari sin side. Er ny mulighet neste uke. Jeg mister ikke motet enda. :wee:

 

Ja, vært litt lite fra Ari sin side, men episode 3 var meget god i forhold til Ari's karakter og "rage".

Denne sesongen har Drama sin rollefigur vært best synes jeg.

Lenke til kommentar

Får håpe at vist Arie tar det nye jobbtilbudet, så fortetter han å være med i Entourage i hver episode, som før. Vært skikkelig klassisk vist dette var en måte å få han ut av serien på.

 

Uansett, har ingenting å si hva Arie velger, så lenge han fortsetter å være med i alle episodene.

Lenke til kommentar

Han skal selvfølgelig ikke ut. Det er jeg villig til å satse mye penger på. Han er seriens mest populære figur og har vunnet 2 emmys for rollen.

 

Jeg regner for øvrig med at Ari takker nei til jobben av en eller annen dum grunn (Vince). Og jeg vet jeg kommer til å irritere meg over det.

Endret av Slikape
Lenke til kommentar
Han skal selvfølgelig ikke ut. Det er jeg villig til å satse mye penger på. Han er seriens mest populære figur og har vunnet 2 emmys for rollen.

 

Jeg regner for øvrig med at Ari takker nei til rollen av en eller annen dum grunn (Vince). Og jeg vet jeg kommer til å irritere meg over det.

 

+1

Lenke til kommentar
Han skal selvfølgelig ikke ut. Det er jeg villig til å satse mye penger på. Han er seriens mest populære figur og har vunnet 2 emmys for rollen.

 

Jeg regner for øvrig med at Ari takker nei til rollen av en eller annen dum grunn (Vince). Og jeg vet jeg kommer til å irritere meg over det.

 

+1

+2

 

Hadde vært artig om han tok jobben og ga Vince alle kremjobbene, men da hadde ikke serien blitt så veldig spennende i lengden :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...