Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Entourage the movie?! Det hadde virkelig satt prikken over prikken som allerede er over i'en.

Det har vært snakket om lenge. Men først nå har produsentene begynt å snakke noe særlig om det. Ble jo "gode" kinofilmer ut av Sex And The City, så Entourage har klart en sjanse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser gjennom alle sesongene nå, og herregud, My Maserati Does 185 (2x02) må være en av de aller beste episodene. Eric gror litt baller, og de neste episodene bærer virkelig preg av det.

Eric har jo baller til tusen. Noe av det jeg liker best med karakteren, han er virkelig ikke redd for å skjelle ut selv de største av de største i Hollywood. Men ja, irriterende hvor feig han er i forhold til den dama (Kristen elns?). Fy faen for ei bitch, digg når han tar hevn.

Syns episoden hvor Dramas serie 5 towns er veldig god også, ordentlig rørende når det går bra.

Lenke til kommentar

Entourage the movie?! Det hadde virkelig satt prikken over prikken som allerede er over i'en.

Det har vært snakket om lenge. Men først nå har produsentene begynt å snakke noe særlig om det. Ble jo "gode" kinofilmer ut av Sex And The City, så Entourage har klart en sjanse.

Indeed. Og spesielt den feel-good følelsen man får av serien gjør at filmen kan nå mye lengre enn til bare de som følger med på serien.

Lenke til kommentar

Ser gjennom alle sesongene nå, og herregud, My Maserati Does 185 (2x02) må være en av de aller beste episodene. Eric gror litt baller, og de neste episodene bærer virkelig preg av det.

Eric har jo baller til tusen. Noe av det jeg liker best med karakteren, han er virkelig ikke redd for å skjelle ut selv de største av de største i Hollywood. Men ja, irriterende hvor feig han er i forhold til den dama (Kristen elns?). Fy faen for ei bitch, digg når han tar hevn.

Syns episoden hvor Dramas serie 5 towns er veldig god også, ordentlig rørende når det går bra.

Han blir jo mye røffere med Ari etterhvert, og i første (og til dels andre) sesong er ikke Ari så veldig stor. Joda, han har gjort en del og er høyt oppe, men ikke den største helt enda.

Burde nok skrevet at han gror litt større baller, spesielt mtp. forholdet sitt. Men detaljer, detaljer.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett sesong 1-4 hvertfall 6 ganger, og 5-6, 3 ganger føler jeg at jeg begynner å kunne det meste nå. Nesten ferdig med alle sesongene igjen bare for å friske opp i hva som har skjedd. Tror jeg faktisk aldri blir lei. Angående sesong syv håper jeg det blir litt mer fest og moro enn det traileren tilsier. Jeg føler både sesong fem og seks var på grensen til hvor "seriøs" serien bør være.

Er uten tvil den beste bursdagsgaven jeg kunne få med Entourage dagen etter den sendes i statene :)

Endret av Ari Gold
Lenke til kommentar

Tweet fra @jeremypiven "Entourage premiere tonight, will be good to see it in front of a live audience..."

Håper noen tar det opp :D

Etter å ha sett sesong 1-4 hvertfall 6 ganger, og 5-6, 3 ganger føler jeg at jeg begynner å kunne det meste nå. Nesten ferdig med alle sesongene igjen bare for å friske opp i hva som har skjedd. Tror jeg faktisk aldri blir lei. Angående sesong syv håper jeg det blir litt mer fest og moro enn det traileren tilsier. Jeg føler både sesong fem og seks var på grensen til hvor "seriøs" serien bør være.

Er uten tvil den beste bursdagsgaven jeg kunne få med Entourage dagen etter den sendes i statene :)

Godt å høre at det ikke bare er jeg som har et litt usunnt forhold til entourage :p

Endret av Thomas_H
Lenke til kommentar

Shauna er den herligste kvinnelige karaktern på serien. Håper hun kommer tilbake, selv om hun slutta å være fast på serien i sesong 3(?) så har hun jo vært med i et par episoder innimellom.

Å mer furtende Jeffrey Tambor takk? :!:

Endret av Empire of Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...