Filmvenn Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Californication er litt som en mer voksen og sær utgave av Entourage. Burde sjekke ut den serien. Eneste "feel-good"-serien som er nærmest ved siden av Entourage og How To Make It In America. Hvis du ikke er gira på å se Sex og Singleliv da. :!: Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ikke mye klipp, men fikk fealinga bare av å se på denne snutten. http://www.hbo.com/entourage/about/video/whats-next.html?cmpid=ABC124 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 Åh, ikke så lenge igjen til ny sesong nå! Visstnok om 39 dager og 6 timer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Orgaaaaaaaaaaaaasme Endret 2. juni 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Njaa om et par-fire dager er det bare tre uker igjen. Tenk positivt! Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Orgaaaaaaaaaaaaamse amse? Gleder meg forøvrig som bare det! Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Begynte på sesong 1 i dag igjen. Good times Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Blir nok å se igjen noen episoder frem mot sesongåpningen ja! Hva er folket sine favorittep's? Noen som vet hvilken episode fra S02 dette Ari-klippet er fra? Forøvrig den beste Ari-scenen etter min mening, tett etterfulgt av paintballklikkings-scenen i sesong 6 http://www.youtube.com/watch?v=8E1l8TrDfpY Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Ari er den beste karakteren ever 1 Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) Denne er også epic :!: ! http://www.youtube.com/watch?v=fWZSFdbDoJk Endret 3. juni 2010 av Glutar Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hahaha tjotr, det er så jævlig bra. Ari Gold for faen, legend. Har allerede begynt med rewatch ja, er på s2 nå. Skal se alle episodene før s7 kicks off! ENTOURAGE = the shit. Lenke til kommentar
Tekk Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Begynner å glede meg noe sinnsykt når jeg ser Traileren til s7! Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Akkurat tenkt til å poste den. Ser ut som en bra sesong,blir morsomt å se hva Turtle driver med, og endelig får vi se Vince i opptak for ny film igjen. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Åherregud, de neste 23 dagene kommer til å gå sakte merker jeg. Spørs om det ikke blir et gjensyn med de andre sesongene i mellomtiden, selv om jeg har sett alle sammen i hvertfall tre ganger de siste 7-8 månedene. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Blir nok å se igjen noen episoder frem mot sesongåpningen ja! Hva er folket sine favorittep's? Noen som vet hvilken episode fra S02 dette Ari-klippet er fra? Forøvrig den beste Ari-scenen etter min mening, tett etterfulgt av paintballklikkings-scenen i sesong 6 Because the Jew has arrived, and he doesn't like Germans. Føler at den linja fra Ari bare setter stemninga for en av yndlingsscenene mine i Entourage. Lo så jeg rista Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå