Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker det kjempe. Hvis du liker sånn Entourage-historie. Om oppbygging, nedtider og oppgangstider så ja. Selvfølgelig handler serien om noen som prøver å tjene penger på bånn, men det er gjort på så orginal og helt vanlig måte. Er en utrolig behagelig serie å se på synes jeg, har ikke noe forventinger til noe når jeg ser det. I tilegg er Luiz Guzman som er en HBO-veteran med(han var med i flere år på Oz, for nesten 10 år siden nå i tilegg), og andre som Kid Cudi og Eddie Kaye Thomas(American Pie).

Lenke til kommentar

Alright, skal sjekke ut piloten i morgen. Takk for infoen. :)

Ta piloten + en eller to episoder til før du bestemmer deg for om dette er noe du vil fortsette å følge med på. Selve pilotepisoden var ikke all verdens for min del, men har bygget seg opp etter denne, og følger nå fast med :)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Se How To Make It In America da folkens.

Nye serien hvor Wahlberg og Co er med som produsenter, som altså er de som har lagd Entourage for de som ikke vet det.

Den serien får lett en sjanse hos meg, iallefall!

*How To Make It In America torr....*

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Good. Er drittlei å kjøpe nye tv-serier på vanlig dvd. Er liksom verdt det de kanskje 200 kronene mer. Håper de også kommer med sesong 3 og 5 på bluray. De er de sesongene jeg ikke enda har skaffa meg på vanlig dvd. Skulle egentlig kjøpe femmern, men PK var så treige på leveransen så jeg gadd ikke og trengte penga.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Alright, skal sjekke ut piloten i morgen. Takk for infoen. :)

Ta piloten + en eller to episoder til før du bestemmer deg for om dette er noe du vil fortsette å følge med på. Selve pilotepisoden var ikke all verdens for min del, men har bygget seg opp etter denne, og følger nå fast med :)

Hehe jess, det gjorde jeg og har sett alt nå. Liker serien godt og følger fast med her og! :)

Mahvishnu har laget HTMIIA tråd nå, alle her må være med å se og diskutere i tråden også!

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1215256

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest medlem-105476

Jeg ser på det også, ikke like feel good, men en kjempeserie fordet. Entourage er liksom på akkurat perfekt bølgelengde.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...