Henrik C Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Herlig! Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Me too. Tror filmen kan bli en STOR suksess, seriøst. Gleder meg fantastisk mye. Ikke minst til sesong 7. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Jeg tror det kommer veldig ann på hvordan de lager filmen. Visst de lager filmen som en avslutning på serien tror jeg den blir konge, men visst de lager en selvstendig film tror jeg ikke den blir så bra. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hadde jo vært fett hvis de faktisk lagde Medellin Traileren er jo konge! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Entourage-film? To timer med Ari takker jeg egentlig ikke nei til Det hadde vært sååååå smud! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Hadde jo vært fett hvis de faktisk lagde Medellin Traileren er jo konge! Men filmen er jo ikke like bra som traileren! Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Det kan de fikse! Ble vel sagt at den kunne vært veldig bra, men at det var klippinga til Billy Walsh som ødela? Endret 10. desember 2009 av PureChaos Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Det kan de fikse! Ble vel sagt at den kunne vært veldig bra, men at det var klippinga til Billy Walsh som ødela? Må ikke glemme at de kritiserte Vince for elendig skuespill, billig make-up og diverse annet dilldall. Men ja, E mente hvertfall at den kunne blitt mye bedre med klipping. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg var bombesikker på at Brittany Murphy hadde hatt en liten rolle i Entourage, men iflg imdb har hun altså ikke det? Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hmmm, kan ikke huske å ha sett henne der ihvertfall. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Hvem spiller kjæresten til E i en tidligere sesong? Gutta kommer hjem fra filminnspilling og hun har cheatet han. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er vel hun her som spiller Kristen. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Noen som har sett enda? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ja, faktisk. Helt sykt dårlig. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Haha, har sett den der! Det er lol når Turtle kommer med en døll idé om å få Vince populær, under frokosten. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Fantastisk sesong avslutning, gleder meg virkelig til neste sesong. Lenke til kommentar
osefteland Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Blir aldri lei Entourage, eneste serien jeg har klart å henge med i så langt, og som ikke har blitt utvannet! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Til alle Entourage fans, stem her for å få Entourage med i finalen som tidenes serie! Diskusjon.no Tidenes TV-serie! Fortjener såpass. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Nå har jeg pløyd meg gjennom hele serien og må si at Entourage er noe av det mest fornøyelige jeg har sett noensinne. Jeg bare måtte fortsette å se hele tiden. Nå håper jeg bare ventingen på sesong 7 ikke gjør meg gal. Det eneste skuffende jeg synes de etterlot oss med, var Turtle. Stakkars! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Se How To Make It In America da folkens. Nye serien hvor Wahlberg og Co er med som produsenter, som altså er de som har lagd Entourage for de som ikke vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå