Dark Nemesis Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Digger scenen der E krangler med han fyren i baren som påstår han har liggi med dama hans, så kommer Drama bare hoppendes inn og drar til han mens den feteste musikken kommer^^ Noen som vet om det ligger på youtube? Edit: Priceless^^ "I've must have dreamed about how I blasted her in the face like a Jackson Pollock" Haha, overrasker meg at jeg tok den. Seth Green er GENIAL. Elsker forresten alle episodene av Entourage, men savnet selve Hollywood-aspektet i sjette sesong. Men det var vel poenget med denne sesongen, også. Matt Damon har forresten den beste cameoen i serien hittil. Noen som fikk med seg telefonsamtalen etter creditsene? Endret 31. oktober 2009 av Dark_Nemesis Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Ja, jeg gjorde. Må vente helt til neste sommer før neste sesong kommer ut. Får vel bare se alle sesongene enda en gang. I siste sesong fikk jeg virkelig sansen for Turtle. Har alltid tenkt at han var kul, men i siste sesongen har han virkelig noen episoder der han får skinne. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) *snipp* jeg er på feil sesong jeg. Men jeg er spent på utviklingen til Turtle i sesong 6. Han ble jo en annen mann på slutten av s.5 Endret 6. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
EB_Veyron Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Når begynner neste sesong? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Juni neste år er vel siste info? Grunnen er visstnok at Ari ville ha pause elns... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Yess Må bare finne noen andre serier å se på mens jeg venter Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Entourage er sinnsykt morsomt. Nest beste serien IMO. Men jeg synes sesong 5 var litt skuffende. Klart den var ganske bra, er jo Entourage vi snakker om, men jeg synes den var dårligere enn de andre sesongene. Så jeg lurer egentlig på om det blir bedre i sesong 6? Om de liksom får tilbake den gode gamle Entourage-feelingen? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spent på hvilken serie du syntes er bedre. Sesong 6 syntes jeg var den sesongen som var mest forskjellig fra de andre. Mange oppturer og nedturer, men alt i alt en bra sesong. Om den blir bedre er veldig personlig, men selv syntes jeg den var bedre enn sesong 5. Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spent på hvilken serie du syntes er bedre. Sesong 6 syntes jeg var den sesongen som var mest forskjellig fra de andre. Mange oppturer og nedturer, men alt i alt en bra sesong. Om den blir bedre er veldig personlig, men selv syntes jeg den var bedre enn sesong 5. Ok, takk :!: Den serien jeg synes er bedre er The Office (US). Eneste serien som faktisk får meg til å le så jeg nesten ligger på gulvet gjentatte ganger. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Entourage-film? To timer med Ari takker jeg egentlig ikke nei til Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Entourage-film? To timer med Ari takker jeg egentlig ikke nei til Hadde ikke takket nei jeg heller. Før filmen blir vurdert vil jeg se en slutt som det var på Sex and the City, så får vi håpe den blir like populær som SatC. Litt mer utfyllende link om den kanskje kommende filmen: http://primetimetv.suite101.com/article.cf...urage_the_movie Lenke til kommentar
blålys Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Mark Wahlberg Says to Expect Two More Seasons of ENTOURAGE Plus a Movie Høres bra ut! http://www.collider.com/2009/12/03/mark-wa...e-plus-a-movie/ Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Film = ja takk! Det blir veldig spennende hvordan de eventuelt samkjører dette med det som har skjedd i serien. Er vel vare å glede seg! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er uenig med folket her, likte sesong 6 betraktelig dårligere enn sesong 5. De første fem er det som er ordentlig Entourage, i s06 følte jeg det morsomme og fornøyelige forsvant på mange måter. Ble i altfor stor grad et drama, og jeg savnet Hollywood-jaget. Gleder meg likevel veldig til neste ses. Kommer den i mai 2010 allerede? Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 (endret) Spoiler sesong 6 Jeg synest den siste episoden av sesong 6 kanskje er en av de beste episodene. Jeg ble så ubeskrivelig glad når E endelig fikk Sloan. Endret 8. desember 2009 av SuKa Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Spoilere er en fin ting. Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Beklager! Tenkte bare at alle som var her hadde sett alt Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Nei det er fortsatt noen med dårlig internett forbindelse som ikke får lastet ned. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Mark Wahlberg Says to Expect Two More Seasons of ENTOURAGE Plus a Movie Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Er uenig med folket her, likte sesong 6 betraktelig dårligere enn sesong 5. De første fem er det som er ordentlig Entourage, i s06 følte jeg det morsomme og fornøyelige forsvant på mange måter. Ble i altfor stor grad et drama, og jeg savnet Hollywood-jaget. Gleder meg likevel veldig til neste ses. Kommer den i mai 2010 allerede? Er vel heller sommeren neste sesong er forventet. Regner med det blir tidligst juni. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå