Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Digger scenen der E krangler med han fyren i baren som påstår han har liggi med dama hans, så kommer Drama bare hoppendes inn og drar til han mens den feteste musikken kommer^^ Noen som vet om det ligger på youtube?

 

Edit:

Priceless^^

"I've must have dreamed about how I blasted her in the face like a Jackson Pollock"

 

Haha, overrasker meg at jeg tok den. Seth Green er GENIAL. :D

 

Elsker forresten alle episodene av Entourage, men savnet selve Hollywood-aspektet i sjette sesong. Men det var vel poenget med denne sesongen, også. Matt Damon har forresten den beste cameoen i serien hittil. Noen som fikk med seg telefonsamtalen etter creditsene?

Endret av Dark_Nemesis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg gjorde.

 

Må vente helt til neste sommer før neste sesong kommer ut. Får vel bare se alle sesongene enda en gang. I siste sesong fikk jeg virkelig sansen for Turtle. Har alltid tenkt at han var kul, men i siste sesongen har han virkelig noen episoder der han får skinne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Entourage er sinnsykt morsomt. Nest beste serien IMO. Men jeg synes sesong 5 var litt skuffende.

Klart den var ganske bra, er jo Entourage vi snakker om, men jeg synes den var dårligere enn de andre sesongene.

Så jeg lurer egentlig på om det blir bedre i sesong 6? Om de liksom får tilbake den gode gamle Entourage-feelingen?

Lenke til kommentar
Spent på hvilken serie du syntes er bedre.

 

Sesong 6 syntes jeg var den sesongen som var mest forskjellig fra de andre. Mange oppturer og nedturer, men alt i alt en bra sesong. Om den blir bedre er veldig personlig, men selv syntes jeg den var bedre enn sesong 5.

 

Ok, takk :!:

 

Den serien jeg synes er bedre er The Office (US). Eneste serien som faktisk får meg til å le så jeg nesten ligger på gulvet gjentatte ganger.

Lenke til kommentar

Er uenig med folket her, likte sesong 6 betraktelig dårligere enn sesong 5. De første fem er det som er ordentlig Entourage, i s06 følte jeg det morsomme og fornøyelige forsvant på mange måter. Ble i altfor stor grad et drama, og jeg savnet Hollywood-jaget.

 

Gleder meg likevel veldig til neste ses. Kommer den i mai 2010 allerede?

Lenke til kommentar
Er uenig med folket her, likte sesong 6 betraktelig dårligere enn sesong 5. De første fem er det som er ordentlig Entourage, i s06 følte jeg det morsomme og fornøyelige forsvant på mange måter. Ble i altfor stor grad et drama, og jeg savnet Hollywood-jaget.

 

Gleder meg likevel veldig til neste ses. Kommer den i mai 2010 allerede?

 

Er vel heller sommeren neste sesong er forventet. Regner med det blir tidligst juni.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...