stoltz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jeg elsker sesong 3 som dere, men syns andre halvdelen etter pausen ble mye svakere enn første delen også ble litt strukket ut og levde BARE på Ari en stund. Sikker på at sesong 2 er bedre enn 3 helhetsmessig. Sesong 2 er rett og slett FANTASTISK. Too good to be true. Det er ikke så langt fra sannheten gjennom hele showet generelt. Drama er selvfølgelig bra han og, men jeg synes resten av de faste karakterene i serien er rimelig uinteressante. Skulle likt å fått Billy Walsh tilbake. Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Jeremy Piven elsker å banne på tv, og lover flere sesonger! http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=573283 Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Enig med Waka angående resten av karakterene. Vince, Eric og Turtle er alle svært middelmådige. Ari og Drama er konge begge to, spesielt Ari selvsagt. Når det er sagt er ikke resten av gjengen direkte irriterende, de fungerer bra sammen og man trenger vel de for å balansere ut de mer eksentriske karakterene i Ari og Drama. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er sånn ca enig med Geir. Ari og Drama må jo ha noen å gjøre narr av. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Syns episode 12 på den siste sesongen er den beste noen sinne! Helt rå! Ari tokk jo helt av med paintball giværet! pluss alt det andre! Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Jeg er totalt fan av Ari! haha, Å drama da såklart! Jeg syns ikke Drama gjorde noe kjempe jobb i sesong 1-2, for han virka veldig usikker, men mot slutten er han helt rå! Ari gjør rollen sin helt rått. Jeg digger at han er sur/slem og en skikkelig "douchbag" mot alle, men egentlig er glad i dem, særlig mot lloyd! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Digger scenen der E krangler med han fyren i baren som påstår han har liggi med dama hans, så kommer Drama bare hoppendes inn og drar til han mens den feteste musikken kommer^^ Noen som vet om det ligger på youtube? Edit: Priceless^^ Endret 11. oktober 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Digger scenen der E krangler med han fyren i baren som påstår han har liggi med dama hans, så kommer Drama bare hoppendes inn og drar til han mens den feteste musikken kommer^^ Noen som vet om det ligger på youtube? Når de er i Las Vegas mener du? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Ja har linka til videoen i innlegget over. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Episoden heter "Vegas baby, Vegas!" og er blant de høyest ratede episodene på hbo.com/entourage/ Sammen med "My Maserati does a 185" (der E endelig får seg baller, og blant annet puler en Perfect 10 modell) er det vel de to favorittepisodene mine. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Blir nok enda et gjennsyn med sesong 1-6 nå. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Fikk sesong 5 her forleden og det må kanskje være, så langt, det beste jeg har sett av Entourage. Sykt bra. Man blir altid i godt humør av den gjengen Ari og Drama er priceless, haha! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Virkelig? Sesong 5 er jo helt katastrofalt dårlig. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Hm, så rart du synes det. Jeg har dog bare sett 4 episoder så langt, men sitter å ler mer enn noen gang. Er jo en stund siden jeg så de andre sesongene nå, så Kanskje det bare er gleden av å endelig ha Entourage på skjermen igjen. Blir spennende å se videre, kanskje jeg skifter mening... Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Entourage er selvfølgelig bedre enn ingen Entourage. Gled deg til sesong 6, du. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Pfft. å bruke ord som katastrofalt dårlig om noen av sesongene er for meg utenkelig. Det finnes ikke engang en middels episode, alt rangerer fra ganske bra til fantastisk. Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Pfft. å bruke ord som katastrofalt dårlig om noen av sesongene er for meg utenkelig. Det finnes ikke engang en middels episode, alt rangerer fra ganske bra til fantastisk. Er enig her. Entourage er fantastisk uansett sesong. Selv om ses.2 og 3 står frem som det perfekte. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Digger scenen der E krangler med han fyren i baren som påstår han har liggi med dama hans, så kommer Drama bare hoppendes inn og drar til han mens den feteste musikken kommer^^ Noen som vet om det ligger på youtube? Edit: Priceless^^ åååh! Så den episoden for første gang i går faktisk! Begynte å se Entourage for en måned siden. Er på S03E11 nå Min rating (1-10): S01 - 8.0 S02 - 8.5 S03 - 9.5 Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Nettop sett ferdig sesong 5 nå. Vet ikke om det ble så bra som jeg tenkte de 3,4 første episodene. Dbbet litt av synes jeg. Karakterene beveger seg liksom vekk fra sine vante roller og inn i nye, vet ikke om jeg liker det Vinni mister jo liksom litt av sin positivitet og selvtillit, det går jo egentlig til H**** og drama drukner jo bare i sin egen elendighet osv. Det blir litt uvant og den lille gnisten er litt borte. Men koste meg jeg, ingen tvil. Dårlig er det jo ikke. Ari er hvertfall seg selv lik uansett, haha Merker jeg gleder meg voldsomt til sesong 6. Det virket lovende ut ifra siste episoden i 5. Endret 27. oktober 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
TiduZ Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Huff klarer ikke vente på sesong 7. Håper den blir en smule bedre enn 6ern var, syntes til tider det ble litt mye Eric og litt lite "the family" om dere skjønner hva jeg mener. Dessuten, jeg HATET Andrew, og mener at karakteren holdt igjen Ari og hans faste parader. Den beste episoden for meg var golfturneringen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå