-Tommy Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En helt vanvittig bra episode i en ellers ganske skuffende sesong. Word. Dette var beste episoden i denne sesongen. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Var dette siste episode i sesong 6? Isåfall, når begynner neste sesong? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 S7 kommer nok ikke før nærmere sommeren tipper jeg.. Har pleid å være rundt 6-7 måneders pause før. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Episoden i dag var vanvittig bra. Som andre sier så var det bare helt fantastisk morsomt med Ari og Davies. Faen så klassisk. Kommer til å savne Entourage i de kommende 6-8 mnd. Men en sterk måte å gå ut på. Ari = the bomb, Drama = fantastisk, Vince = chill, E = Sloan Turtle = ferdig med Jamie og joine i Italia (endelig). It's all good, faen som jeg gleder meg til neste sesong. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Neste sesong vil nok starte med at gutta kommer hjem fra Italia og filmen er ferdig. Får håpe vi får se masse promoarbeid som Vince må gjøre i forbindelse med filmen og dermed masse Ferrari-plugging! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Da har jeg sett sesong 3 og 4 på 1 dag startet nettopp på sesong 5 Likte sesong 3 og 4 men ikke helt overbevist om sesong 5 er noe bra.. Endret 6. oktober 2009 av GrevenLight Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) http://twitpic.com/kdm7n Endret 6. oktober 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Enda bedre bilde på hjemmesiden. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hysterisk når han jakter på folk med paintball, ja. En fantastisk morsom sesongavslutning på en relativt middelmådig sesong. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hyggelig gjort av Gold. Det fortjente Lloyd. Sloan synes jeg er en kjedelig karakter. Lenke til kommentar
mac_gyver Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 kjedelig, men digg Meget sant men hun er faen meg 100 ganger bedre enn ashley... btw: MOT Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Ashley var tidenes mest irriterende person....... Hver gang jeg så Ashley -> Da Eric slo opp med henne -> Endret 7. oktober 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Sesong 5 sugde max. Tar seg godt opp igjen i sesong 6. Selv om den selvfølgelig var ALT for kort. Helt alvorlig, 12 episoder på 20min? Latterlig. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 I år var jo episodene ca. 25 min var de ikke? Et par som var 30 min også tror jeg også var jo sesong finalen på 40 min eller noe. Var jo ikke noe kortere enn ses 4/5. Forøvrig så syns jeg sesong 5 var mye bedre enn sesong 4. Sesong 5 var da ikke så dårlig. Min liste: 1. Sesong 2 2. Sesong 3 (spesielt første halvdelen før pausen) 3. Sesong 6 4. Sesong 1 5. Sesong 5 6. Sesong 4 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 For min del er sesong 3 lett favoritten. Gullkornene til Ari kommer på rekke og rad i den sesongen. Sesong 2 kommer på en andreplass, men utover det er jeg ikke helt sikker på rekkefølgen av de resterende sesongene. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 1. Sesong 3 2. Sesong 2 3. Sesong 6 4. Sesong 5 5. Sesong 1 6. Sesong 4 Sesong 3 syns jeg er den aller beste, mest på grunn av Ari egentlig, for det skjer så mye rundt han den sesongen. Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Alle episoder/sesonger med mye Ari er geniale episoder/sesonger. Herregud for en karakter! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Jeg elsker sesong 3 som dere, men syns andre halvdelen etter pausen ble mye svakere enn første delen også ble litt strukket ut og levde BARE på Ari en stund. Sikker på at sesong 2 er bedre enn 3 helhetsmessig. Sesong 2 er rett og slett FANTASTISK. Too good to be true. Endret 8. oktober 2009 av tc47 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå