Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare 7 er bekrefta, men jeg ville ikke være overrasket over en 8`ende. Men det vil ikke bli avgjort før neste sesong. Ser for meg at Entourage sammen med True Blood og Hung får bekrefta en ny sesong i oppstarten av S7.

Dere som har hørt det, så ble jo Entourage, Hung og True Blood fornyet allerede før de tredje episodene på alle seriene. På andre kanaler, f. eks ABC og andre vanligere kanaler venter de som regel til sommern/seinsommern til å faktisk bekrefte en fornyelse.

Lenke til kommentar

Jeg synes handlingen står litt stille nå. Hva er det egentlig som skjer? Turtle går på skole, E jobber, Drama prøver å skaffe seg jobb (ikke nå lengre) og Vince bare loker. I tidligere sesonger har det jo alltid skjedd et eller annet stort, som f.eks. Aquaman eller Medellin. Nå har ikke Vince noe som helst på gang, noe som får serien til å stå veldig stille.

Men for all del, fortsatt moro å følge med.

Lenke til kommentar
Vince har absolutt bidratt denne sesongen, han drar TPM-faktoren opp betraktelig!

Note: TPM = "Tits Per Minute" :D

Ja men før hadde han en mening, nå bare slasker han rundt. ses2 og 3 var jo konge..

Word.

Sesong 6 har handlet alt for mye om kjærlighetslivet til E.

Lenke til kommentar

Vince er nok i bakgrunnen fordi det tidligere er blitt klaget over hans karakter og etterspurt mer av spesielt Drama og Gold. Så de har vel bumpet han litt tilbake denne sesongen for å vise litt karakterutvikling for de andre, da spesielt Drama og Turtle :)

Forøvrig, karen som spiller Adam Davis (Davies?) hadde vært en god kandidat til å spille Supermann :wee:

Lenke til kommentar

Haha jeg tror jeg leste på tvguide eller variety her en dag et interjuv med Doug Ellin(som er en av de bak Entourage). Han forklarte noe som at hvis ryktene om Jeremy Piven skulle forlate var sanne, så hadde han forlatt produksjonen på flekken. Selvfølgelig var ryktene rundt Piven usanne, og vi har jo sett at han har spilt i filmer når Entourage har vært.

Kommer ny episode på mandager, sånn har det alltid vært når Entourage sendes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...