hailgodset91 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 En syvende sesong er allerede bekreftet. Meget bra episode den som var nå Men jævlig kjipt at neste episode er siste i denne sesongen Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Syk episode, helt klart sesongens beste. Tror jeg leste et sted at det var bekreftet sesong 7 og 8, men er ikke helt sikker. Skal sjekkes ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Bare 7 er bekrefta, men jeg ville ikke være overrasket over en 8`ende. Men det vil ikke bli avgjort før neste sesong. Ser for meg at Entourage sammen med True Blood og Hung får bekrefta en ny sesong i oppstarten av S7. Dere som har hørt det, så ble jo Entourage, Hung og True Blood fornyet allerede før de tredje episodene på alle seriene. På andre kanaler, f. eks ABC og andre vanligere kanaler venter de som regel til sommern/seinsommern til å faktisk bekrefte en fornyelse. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Elsker serien, og sitter å koser med med nye episoder når de kommer ut. Den nye sesongen har ikke skuffet meg for min del. Jeg tror nok det blir enklere å vurdere om sesongen er bra eller ikke, nå vi får den litt på avstand og alle episodene har kommet. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Konge episode, gleder meg til season finale, men synd det slutter så fort! Lenke til kommentar
jjbuddy Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hater egentlig Turtle litt for tiden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Nja, dog jeg synes Turtle er den karaktern som har tapt seg mest denne sesongen. Kanskje på grunn av Jamie-Lynn, men still. Promo for sesongfinalen oppe på HBO: http://www.hbo.com/entourage/ Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Sett noen episoder nå, er bare drit digg Elsker Entrourage Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Liker Turtle mer og mer jeg etter denne sesongen. Begynner å bli voksen. Men den som har tapt seg mest er Vince, han gjør jo ingenting. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Liker Turtle mer og mer jeg etter denne sesongen. Begynner å bli voksen.Men den som har tapt seg mest er Vince, han gjør jo ingenting. Sånn er Vince. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vince har absolutt bidratt denne sesongen, han drar TPM-faktoren opp betraktelig! Note: TPM = "Tits Per Minute" Lenke til kommentar
fluffy_1 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vince har absolutt bidratt denne sesongen, han drar TPM-faktoren opp betraktelig! Note: TPM = "Tits Per Minute" Ja men før hadde han en mening, nå bare slasker han rundt. ses2 og 3 var jo konge.. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg synes handlingen står litt stille nå. Hva er det egentlig som skjer? Turtle går på skole, E jobber, Drama prøver å skaffe seg jobb (ikke nå lengre) og Vince bare loker. I tidligere sesonger har det jo alltid skjedd et eller annet stort, som f.eks. Aquaman eller Medellin. Nå har ikke Vince noe som helst på gang, noe som får serien til å stå veldig stille. Men for all del, fortsatt moro å følge med. Lenke til kommentar
jjbuddy Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vince har absolutt bidratt denne sesongen, han drar TPM-faktoren opp betraktelig! Note: TPM = "Tits Per Minute" Ja men før hadde han en mening, nå bare slasker han rundt. ses2 og 3 var jo konge.. Word. Sesong 6 har handlet alt for mye om kjærlighetslivet til E. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vince er nok i bakgrunnen fordi det tidligere er blitt klaget over hans karakter og etterspurt mer av spesielt Drama og Gold. Så de har vel bumpet han litt tilbake denne sesongen for å vise litt karakterutvikling for de andre, da spesielt Drama og Turtle Forøvrig, karen som spiller Adam Davis (Davies?) hadde vært en god kandidat til å spille Supermann Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Vince har alltid vært den minst interessante karakteren. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Syntes de alle fungerer bra som puslespillbiter, for å danne det komplette bildet. Eneste karakteren som er sterk nok til å holde ut på egen hånd er jo Ari Gold. Lenke til kommentar
Vidalon Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ari beviste nok en gang hvorfor jeg elsker han, i forrige episode. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Når kommer neste episode ut? Ari er genial ja, like gøy hver gang han flyr i flint eller blir overlykkelig glad^^ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Haha jeg tror jeg leste på tvguide eller variety her en dag et interjuv med Doug Ellin(som er en av de bak Entourage). Han forklarte noe som at hvis ryktene om Jeremy Piven skulle forlate var sanne, så hadde han forlatt produksjonen på flekken. Selvfølgelig var ryktene rundt Piven usanne, og vi har jo sett at han har spilt i filmer når Entourage har vært. Kommer ny episode på mandager, sånn har det alltid vært når Entourage sendes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå