jjbuddy Skrevet 26. september 2009 Del Skrevet 26. september 2009 Bra serie, men synes sesong 6 er jævlig mye svakere enn de andre. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Da var seson 3 inne på datan Blir kos. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Så genial episode i natt. Stappfullt av folk som har vært med i en stund og som har gjestespilt i tidligere sesonger som Terrence, Melinda Clacke(som en annen utgave av henne selv), David Faustino, Davies o.s.v. Fikk latterkrampe av den siste scena med E mens han venta på resultatene/legen. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Artig episode. Likte vendingen med Ari og Terrance. Lloyd kommer til å bli rundpult. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jævlig fet når Ari kommer ut av heisen hos TMA med rapmusikk dundrende og tekst-linja: "It's me bitches!". Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Denne sesongens beste episode i mine øyne..... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Wow, sesongavslutning neste uke allerede. Føler at sesongen akkurat har starta jeg. Håpløst at denne serien ikke går over drøye 40 minutter med 24+ episoder per sesong. Lenke til kommentar
tobn Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Rimelig latterlig ja Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kvalitet fremfor kvantitet Aner egentlig ikke hva den røde tråden er for denne sesongen. De forrige har det jo vært ganske tydelig. Ari Gold var knall i denne episoden, det skal han ha Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Kvalitet fremfor kvantitet Ja, men når det er så lite å se føler jeg at jeg ikke blir "tilfredsstilt". Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Skjønner den, men er vel litt av poenget også, keep you coming back for more. Nok av gode serier som kunne vært fenomenale om de bare hadde begrenset seg litt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Hahaha, for en genial episode. Sesongens beste by a mile. Faen at det ikke blir mer Entourage etter neste uke da. Det er faktisk sykt ekkelt. Er greit nok å ha 25 min episoder fordi det er likso stilen, men de burde hatt 20+ eps hver sesong, det kunne de ha klart. Jajaja. Does keep me coming back for more, skal ikke nekte for det. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jævlig fet når Ari kommer ut av heisen hos TMA med rapmusikk dundrende og tekst-linja: "It's me bitches!". QFT, satt å glisa temmelig bredt da ja Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Den sangen funket perfekt der ja. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har William Fichtner vært med så langt i denne sesongen? Begynte å se serien for ca. en måned siden. Er på sesong 2 nå. Blir serien bedre å bedre, eller er den på det jevne hele tiden ? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har William Fichtner vært med så langt i denne sesongen? Begynte å se serien for ca. en måned siden. Er på sesong 2 nå. Blir serien bedre å bedre, eller er den på det jevne hele tiden ? Fichtner har vært med de to siste episodene, men har kun hatt små, korte scener - hovedsakelig sammen med Drama. Jeg synes likevel det er rart å forholde meg til han som noe annet enn Mahone fra Prison Break, men ... sånn er det jo. Serien blir hovedsakelig bedre og bedre. Sesong tre fremstår kanskje som det absolutte høydepunktet for min del, men både fire og fem ligger hakket bak. Jeg synes kanskje sesong seks har vært litt for varierende - enkelte episoder har vært meget gode, men andre har igjen vært litt under par. Og som Dotten påpekte tidligere, er det vanskelig å fange opp en klar, rød tråd denne sesongen - ting kan virke litt tilfeldig og spontant, noe som sikkert er meningen også, "tilfeldig og spontan" beskriver jo kort og godt karakteren Vincent Chase - men kombinert med Andrew Klein og Ashley, blir det plutselig ikke like kult. I de foregående sesongene har en rekke crazy hendelser alltid blitt kombinert med Vinnies filmkarriere, alt fra hysteriet rundt Aquaman til skuffelsen rundt Medellin - og alt det tekniske rundt dette: Møter med produsenter, regissører, filmselskaper, og det har vært herlig å se Ari tøye grenser for å sikre Vinnie en lukrativ rolle. I sesong seks har Vincents karriere i altfor stor grad blitt byttet ut med innbrudstyver og Andrew Kleins kone. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det lover bra Spent på Fichtner jeg også! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Fantastisk merkelig sesong dette. Det mangler en rød tråd som Dotten sier, de har blitt litt mer voksen og gått på skole og fått seg kjærester som varer litt men det mangler den røde tråden jau. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har sett alle episodane, men hugsar ikkje innhaldet, eller den "røde tråden" som det snakkast om her. Er det nokon som kan komme med ein kjapp oversikt over kva dei ulike sesongane inneholdt? Lenke til kommentar
twarr Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 det blir flere sesonger ja? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå