myrdan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Tror ikke han kommer tilbake hvis ikke Ari kommer med et skikkelig bra tillbud. Synd at han dro syns jeg! Det stalker greiene var litt dårlig syns... håpet vi fikk sett litt action også avslutter de hele greie så lett, med at det er noen fra skolen til turtel som kødder, dårlig! Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Lloyd kommer nok tilbake. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 han burde det vertfall! Ari er jo ikke dårlig til å overtale folk heller Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 For en fabelaktig episode. Så mye kaos, stress og kjefting. Gotta love it! Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Da var sesong 2 på plass Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Ingen som har sett siste episode? Haha, genialt! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Haha joda. To ganger, faktisk. Drama er helt vanvittig kul, haha. Fint å se Ari sånn og, sur samtidig som han viser forståelse. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Og som alltid, E er konge når han viser litt baller. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Digget episoden! Lurer på hva som skjer videre med Turtle og Jamie, kan bli interessant om de faktisk klarer å ha et forhold, og om Turtle flytter med henne, eller de slår opp og han blir igjen. Tror mer på det siste. Eric begynner å bli mann, men likte egentlig Ashley ganske godt - men kan bli bra med Eric og en ny dame, eventuelt at han bare driver på som Vince. Lenke til kommentar
blålys Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Genial episode! Jeg personlig er glad Eric dumpa Ashley, hun var rett og slett en drittkjerring. Altfor sjalu/nysgjerrig. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 21. september 2009 Del Skrevet 21. september 2009 Bra de stresser Ari Gold litt. Serien er best når han er under press, bedre tv-serie karakter finner man ikke. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Ari Gold <3 Har sett alt som har komme ut sidan ses2 (såg ses1 og 2 samtidig) og etter det har eg *** kvar episode, genial serie Er sjuk no, så trur eg skal sjå heile ses 6 på nytt Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 elsker serien =D noen som vet om en serie i samme sjanger som kan måle seg? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Jeg synes Californication er litt Entourage-light dog et helt annet plott og mer drama enn Entourage(og en serie helt for seg selv). Dog det er en morsom serie og. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 E er konge når han viser litt baller. QFE. Ashley var en retard. Håper vi ikke ser noe mer av hun. Og Ari skuffer ikke i harde tider. Har håp om å se han gå litt i vinkel, noe ala da han mistet Vince i sesong 3(?). Drama var også helt fantastisk i denne som forrige episode. Nivået hever seg. Svært tilfredsstillende. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 We told you it was only a matter of time. Heather Locklear will return to Melrose Place as Amanda Woodward on November 17. This brings the tally of original cast members who have already appeared or will appear on the show to five. Johnny Drama should be getting a call any day now. http://www.tv.com/story/18248.html?tag=hotspot;gumball;1 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 Wii! Eg har trua på at Loyd fiksa noko supert. Eg trur han har lert ein ting eller to fra Ari =) Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 22. september 2009 Del Skrevet 22. september 2009 hahahaha TV.com folka har humor! Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Wii! Eg har trua på at Loyd fiksa noko supert. Eg trur han har lert ein ting eller to fra Ari =) Han har jo blitt en liten mini ari Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Han har jo blitt en liten mini ari Hahaha han har nok et stykke å gå enda. "Yippye-kayee motherfucker!". Holdt på å knekke sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå