Filmvenn Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Påminner: Ikke noe Entourage natt til mandag. Er pause fram til 13 september. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Så ferdig seasong 2 for noen dager siden og skal se 3,4,5 nå. Må si jeg bare elsker denne serien! Jeg har alltid vært en stor fan av typiske jente serier som Gossip girl, sex and the city og Lipstick jungle, denne serien er som en gutte versjon av disse for meg. Likte hvordan ting tok seg litt av med Ari på slutten av sesong 2 virkelig kul karakter. "Let's hug it out bitch" Endret 6. september 2009 av Carlgutt Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Påminner: Ikke noe Entourage natt til mandag. Er pause fram til 13 september. Say what? En uke ekstra venting.... Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ufff, da var sesong 1 på plass og jeg ble oppe en god stund i går og se på noe episoder Likte det veldig godt, jeg lo ikke men var behagelig og se på Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Likte det veldig godt, jeg lo ikke men var behagelig og se på Jeg ler sjeldent av Entourage selv. Det er ingen hysterisk morsom serie, i den grad seeren bryter ut i total latter annenhvert sekund og hiver etter pusten. Slik er det i hvert fall ikke for meg. Men mange små morsomheter og kommentarer skaper en lett og ledig "feel good"-stemning - og det er den som gjør serien fantastisk selv i sin sjette sesong. Jeg blir rett og slett glad av å se hvor laid back, careless og livsnytende Vincent, Eric, Turtle og Drama er, og enda mer glad av å se hvordan de står i klar kontrast til Aris blodtrykk på 170. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Jeg ler ikke høyt og ukontrollert ofte, men det er iblant ting verd å komme med utrop for, ihvertfall om du ser serien med kompiser og litt stemning. Episoden "Vegas baby, Vegas!" f.eks. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 enig i at det er mange morsomme replikker i serien, er en del av det som gjør serien bra. Spesielt drama, han er litt av en type med mange bra kommentarer som ofte går ut over smilebåndet. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Ikke lenge igjen til ny episode, nå! Gleder meg til å komme hjem imorgen Lenke til kommentar
b00n Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Oh yes! Va hardt med den ekstra uke ventinga... liker det ikke Lenke til kommentar
j-- Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Håper egnetlig denne innleveringen her holder meg våken så lenge at jeg kan se Entourage før jeg krabber til sengs og sover skarve to timer =] Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Herlig med Entourage comeback. 2 uker uten 20-minutter dose av Entourage er helsefarlig jo. Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Du har endelig begynt å se Entourage ja tc? =) Venter du oppe i natt? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Jepp, det har jeg. I juli så jeg alle sesongene og har fulgt med på sesong 6 siden den startet og. Rett og slett en herlig serie. Njaa, tror ikke jeg gjør det. Legger meg egentlig om et par min. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Ah, konge kommentar av Stormare: "Do you want me to make you feel something". Super episode Lenke til kommentar
blålys Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Skal se den når jeg kommer hjem etterpå! 2 uker har vært litt for lenge Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Haha så genial episode, spesielt twisten med stalkern. Drama med den sminka var så konge, nektet å ta den av. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Nå så dere kanskje hvorfor jeg satt litt av innlegget i spoiler. Helt grei episode, ikke noe mer. Liker ikke Stormare i Entourage av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Er jo fett at han er med da! Var litt kult når de øvde også! men det kunne bli litt mye. Episode 9 er snart ferdig nedlasta Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Kos episode. Likte scenen med ari på slutten. "Get outta here before I kill you too." Lenke til kommentar
zennox Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 En av sesongens beste episoder så langt imo. Gleder meg til å se hvordan det går med Ari og Lloyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå