Random Hero Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Er det nødvendig å sette innhold i episoder som har blitt sendt, i spoiler? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Fortsatt mange som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Flere som er enige i at nye Entourage er litt ensformig, at det liksom ikke skjer noe spesielt? jeg forventet noe skikkelig stort som skulle skje jeg;P (har ikke sett nyeste episoden men) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Den forrige episoden var da ganske så bra, imo... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Fortsatt mange som ikke har sett den. Det er ens eget problem om man ikke har sett episoden og leser her.. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Agreed. Ting som har skjedd etter amerikansk sendeskjema trenger vi ikke å poste i spoilere - spoilere derimot... Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Grunnen til at jeg egentlig postet i spoiler var fordi det jeg sa kunne ha noe med de neste episodene. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Flere som er enige i at nye Entourage er litt ensformig, at det liksom ikke skjer noe spesielt? jeg forventet noe skikkelig stort som skulle skje jeg;P(har ikke sett nyeste episoden men) Skjer ikke så mye stort nei, men ser jo ut som om det bygger opp til noe nå da, tenker på han stalker karn. Ari er faenmeg en dritbra skuespiller! og Drama er rå^^ Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ikke den beste episoden denne uken. Liker ikke Ashley Sloan sagaen så veldig mye. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 syns eric burde kvitte seg med Ashley med en gang, Hun ser jo ikke ut og passer ikke sammen med han i det hele tatt, syns jeg da. Sloan er 1000 ganger bedre på alle måter. Og nei, jeg liker ikke den sagen så mye Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg venter i spenning på at Vinnies sextape skal lekke ut på Internett og skape masse hubabaluba. Dessuten håper jeg på en Oscar-nominasjon snart. Synes vi har hørt lite om Scorsese-filmen etter premieren. Var mye mer oppstyr rundt Aquaman da den kom, for eksempel. Denne sesongen er det litt for mye Ashley og litt for mye Andrew Klein. Ellers holder den selvsagt toppklasse. Hadde gitt mye for 45-minutters episoder! Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Andrew er helt på jorde.. Den sex videoen ble det vel ikke så mye av? Vin nektet jo å bli med hvis ansiktet hans var med, så han filma jenta isteden? Scorsese filmen? tror ikke jeg fikk med meg den Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Entourage har blitt en dårlig serie rett og slett. Sesong 5 var elendig, og denne sesong har ikke vært noe bedre.... Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvorfor syns du den har blitt dårlig ? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Enig med Treblad, for mye Ashley og Andrew, for lite festing og moro. Angående den sextapen ringte vel hun jenta en venninne så lagde de filmen. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 hø, hvilken sesong var dette på? er det en annen film det er snakk om? Får vel ikke lagd så mye uten at han er med, unntatt noen sekunder hvor de filmer ansiktet og brystet hans da. Mhm, har vist ikke fått med meg så mye merker jeg. Jaja, god grund til å se sesongene igjen når jeg har lite å gjøre da. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvorfor syns du den har blitt dårlig ? Det er bare drama og tragedie. Den humoren som var i tidligere sesonger har forsvunnet helt. Det lille som fortsatt er der føles veldig påtvunget. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Andrew er jo en hovedkarakter nå, så naturligvis er han veldig i fokus. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Scorsese filmen? tror ikke jeg fikk med meg den Gatsby. Martin snakket med Vince om en rolle til han i den siste episoden i forrige sesong. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Entourage har blitt en dårlig serie rett og slett. Sesong 5 var elendig, og denne sesong har ikke vært noe bedre....De tre første var gode, den fjerde var håpløst dårlig, nummer fem var ok, sesong seks er noe bedre enn 4-ern. Endret 3. september 2009 av cmptrwlt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå