Kjakan24 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Matt Dillion (bla Wild Things og Everybody loves Mary) er broren til Kevin Dillon. Ikke Matt Damon. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Knallbra episode! Bob Saget var.. hva skal man si, fargefull? Vil tro han bare tester E og ikke har noen planer om å faktisk knulle på kontoret, men det finner vi vel ut neste mandag. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 ...eneste som suger er at episodene er så jævla korte! Du rekker knapt å sette deg tilbake i stolen og lette ut et storpustet "aaahh" før credits begynner å rulle. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Knallbra episode! Bob Saget var.. hva skal man si, fargefull? Vil tro han bare tester E og ikke har noen planer om å faktisk knulle på kontoret, men det finner vi vel ut neste mandag. Da så du ikke epsioden der Bob Saget var med sist?? Der knullet han en håndfull luksus horer før han tok litt dop og ville vedde 1 million dollar med Vince hvem som kunne holde pusten lengst under vann. Bob Saget (karakteren i Entourage) er klin gæærn. Dette stemmer nok og tipper det kommer til å skje i serien om ikke det blir noe krøll med han andre agenten som jobbet med Eric. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Jeg er fullstendig klar over hvordan Bob har vært før Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Veldig tilfredsstillende episode. Savnet verken Sloan eller Ashley. Liker når E fokuserer på litt andre ting. Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Veldig tilfredsstillende episode. Savnet verken Sloan eller Ashley. Liker når E fokuserer på litt andre ting. da kan du bli skuffet i neste episode, da handler det igjen om Ashley/Sloan. Desverre vil jeg si, liker bedre at vi ser at gutta gjør noe en fokus på forhold. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Flott episode i... går... som jeg så i dag... Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Kjempe god episode! Digger virkelig Bob Saget i Entourage. Herlig at han velger å spille seg på en slik måte. Skulle gjerne ha vært litt mer Ari og Lloyd i denne episoden, men til tross for dette var det likevel en veldig god episode. Var for så vidt utrolig vittig den siste scenen der de med et uhell avfyrer pistolen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 ååå ennå ikke fått meg til og starte og se på Entourage.. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Lucky you... Jeg vil også se alle episodene igjen! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 25. august 2009 Del Skrevet 25. august 2009 Yeah, tenkte det samme. Tenk å være så heldig å aldri ha sett en eneste episode og kan se alle sesongene for første gang igjen! Hadde vært fantastisk Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. august 2009 Del Skrevet 28. august 2009 Litt Prison Break-luv på Entourage denne sesongen. William Fichtner skal som sagt være med et par episoder, og i på søndagens episode gjestespiller Peter Stormare. Samt Aaron Sorkin. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 For en episode det var denne mandagen. Helt forbanna fantastisk. Gotta love Entourage. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det ble litt for dumt for meg i denne episoden. Hvorfor la fyren som brøt seg inn igjen førerkortet sitt? Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Det ble litt for dumt for meg i denne episoden. Hvorfor la fyren som brøt seg inn igjen førerkortet sitt? Hvordan er det mulig? Hvem har sagt at det er han som er forbryteren? Vent og se. Endret 1. september 2009 av Ari Gold Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det ble litt for dumt for meg i denne episoden. Hvorfor la fyren som brøt seg inn igjen førerkortet sitt? Hvordan er det mulig? Han kan jo ha klart å miste det da. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Det ble litt for dumt for meg i denne episoden. Hvorfor la fyren som brøt seg inn igjen førerkortet sitt? Hvordan er det mulig? Han kan jo ha klart å miste det da. Det var ikke det jeg mente. Jeg mente; hvordan klarte han å miste det ut av lommeboken sin? Det skal godt gjøres. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. september 2009 Del Skrevet 1. september 2009 Kanskje han hadde det løst i lommen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå