Geir M Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Eric må uansett slutte å være en liten bitch. Han tåler jo ikke å være sammen med jenter uten å bli en overfølsom tøffel. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 12. august 2009 Del Skrevet 12. august 2009 Eric må uansett slutte å være en liten bitch. Han tåler jo ikke å være sammen med jenter uten å bli en overfølsom tøffel. Word. Ellers var det en koselig episode. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 Haha, elsket Aris kommentar da Sloan sa at Vincent og Drama skulle teame opp med Tom Brady og Mark Wahlberg: "Jeez, who's the ugliest person in that foursome? Think fast". Jeg lo. Høyt. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 Haha Har sett alle sesongene de siste ukene, nå går jeg bare og gleder meg til mandag igjen Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 15. august 2009 Del Skrevet 15. august 2009 Haha, elsket Aris kommentar da Sloan sa at Vincent og Drama skulle teame opp med Tom Brady og Mark Wahlberg: "Jeez, who's the ugliest person in that foursome? Think fast". Jeg lo. Høyt. Du var ikke den eneste som lo høyt. Som oftest pleier jeg å smile bredt for meg selv når jeg ser på Entourage, men det var en av øyeblikkene som fikk meg til å le. høyt. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Synd med Eric og Ashley! Lurer også på hva som skjer med Drama etter episoden med sjefen og Jamie. Kan også bli spennende å se om filmen Vince lagde blir lekket, da kan det bli en god del drama! Likte episoden godt, det er fint at de lager en del situasjoner som kan fortsettes i flere episoder fremover. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Yeah, nå begynner det å bli moment. Mye som ikke gikk helt etter planen i denne episoden. Hadde ikke venta at Ari skulle sparke begge to! Nå fikk han ikke fulgt helt igjennom med den men likevel tøft. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Knall episode i går. Drama er så utrolig morsom hver gang han skal "fikse" en situasjon på egenhånd. Litt lite Turtle da, men han slår nok tilbake neste søndag/mandag. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Synes også at mandagens episode var helt sjef, gleder meg til å se Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Vurderer og starte og se på denne serien, men vil vite litt om hva den halnder om og hvordan typre serie det er Anyone? Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Serien handler om Vincent Chase, en up and coming filmstjerne i Hollywood, og hans entourage, Eric Murphy, Turtle og Johnny Chase, også Vincent sin agent Ari Gold er sentral i serien. Det er rett og slett en komi-serie, hvor episodene egentlig viser hvordan guttene tilbringer dagene sine. Jeg vil virkelig anbefale deg og se denne serien, for meg er det en av de beste seriene jeg noen gang har sett. Og serien opprettholder et utrolig høyt nivå, selv nå den seriens sjette sesong, som for øyeblikket går på amerikansk TV. Serien er også allerede bekreftet for en syvende sesong. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Okei, veldig raskt: Entourage handler om 4 menn; Vince, som er en up-and-coming skuespiller, Eric, som er manager og Vinces bestevenn, Johnny Drama, som er storebroren til Vince og også skuespiller, men ikke like vellykket. Han kan virke litt cocky, og han har vært med i en TV-serie tidligere, men sliter i de første sesongene med å få ordentlige jobber. I tillegg har vi Turtle, som er mer som en løpegutt/sjåfør/assistent, ihvertfall i de første sesongene. Alle tre er barndomsvenner fra Queens i NY, og de har flyttet til Los Angeles der Vince jobber. I serien følger vi disse fire, og alle situasjonene de kommer opp i når de havner i LA, som er helt ukjent for dem. Dette er gutter som vokste opp uten mye penger, og plutselig har de råd til svær villa, sportsbiler, blir invitert på store fester og slikt. En annen som også er verdt å nevne er Ari Gold, agenten til Vince, som passer på og fikser jobber etc. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Kult, må kansje prøve og finne sesong en ved bukta(det piratene henger:P) Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Og for å ta det med så er Entourage veldig grovt basert på sånn Mark Wahlberg hadde det når han var up-and-comming selv. Mark Wahlberg er også produksjonslederen til serien Lenke til kommentar
zennox Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Episode 7 var en høydare i sesongen så langt. Gleder meg til å se hvordan det går med Drama videre i jobben. Har også en mistanke om at innbruddet er relatert til Dom på en eller annen måte. Gleder meg til neste episode! ...forøvrig så synes jeg det er på trynet at hver ep. er 20 min, og ikke 40. More entourage to the people! Lenke til kommentar
Kjakan24 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Vil du vite hva skjer videre i Entourage? Tenkte å dele med dere som liker spoilere om hva som skjer videre i de kommende episodene: ¤ Hva skjer med Johnny Drama og hans rolle i Five Towns? ¤ Hvordan går forholdet mellom Turtle og Jamie? ¤ Lykkes Eric i sin nye jobb? ¤ Hvem er det som har vært inne i huset til Vince/Turtle? les alt her: Johnny Drama fortsetter i "Five Towns" ihvertfall i en episode til, der blir hans rolle skrevet om slik at han mistrives. Dette leder på en eller annen måte til at han får sparken/slutter. Senere blir Drama headhuntet av Phil Yagoda, en slick tv-produsent som vil ha Drama med på en re-make av et ungdoms tv show fra 90 tallet. Vet ikke om dette er "Saved by the Bell" lignende eller en annen kategori. Phil blir spilt av William Fichtner som er mest kjent i det siste som FBI agenten Alex Mahone fra Prison Break. Han vil være med i flere episoder. Denne nye tv-serien vil det bli noe av og Brothers and Sisters skuespilleren Matt Letscher vil rollen som styrer alt med selve produksjonen av den nye serien Drama blir med i. Vi får også stifte fast bekjent skap til den slicke unge agenten som plaget Eric i episode 7. Scott Caan fra bla Oceans 11 filmene og Enemy of the State vil bli fast innventar denne sesongen. Det betyr igjen at Eric kommer til å ha ihvertfall midlertidig suksess i sin nye jobb og at vi vil få se mer til den delen av Entourage universet. Ellers vet jeg at Jamie Lynn Siegler sitt engasjement med serien snart vil ta slutt. Det ryktes dog om at Jamie og Turtle vil skilles som venner. Det ble spekulert i om det var Dom som har kommet tilbake, dette er ikke tilfellet. Det er faktisk en kvinnelig "stalker" som har gått inn i huset og stjålet underbuksene til Vince og Turtle. Hvordan vet jeg alt dette? etter å ha lest en artikkel på 10-12 linjer om nye "kjente fjes" som kommer inn i serien og sett episodene i årets sesong. Link til saken jeg leste finnes her: Buzzfacus.com Lenke til kommentar
lilleru Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Nei, det vil iallefall ikke jeg Kjakan. Fantastisk episode, høydepunktet så langt denne sesongen synes jeg! Helt enig med deg, zennox, altfor korte episoder. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Helt klart den beste episoden i sesong 7, og som vanlig kan ikke neste episode komme for fort Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 Mulig at det var sextapen som ble stjålet? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. august 2009 Del Skrevet 24. august 2009 (endret) En av de bedre episodene. Liker at Scott Caan er med, likte han Ocean`s filmene. En av favorittene mine der sammen med Cheadle, Carl Rainer og lillebroren til Ben Affleck. Bob Saget digga jeg kom tilbake, virker alltid som han vil spille seg selv som mest mulig rar. Angående de kommende episodene: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Ble glad selv når jeg leste i forrige uke at William Fichtner kommer til å være med i Entourage for noen par episoder. Han og Robert Knepper(T-Bag) var eneste grunnene til at jeg forsatte å se Prison Break i den elendige siste sesongen. Gleder meg også til at Matt Damon gjestespiller på serien denne sesongen. Zac Efron og Lil Wayne er vel også greie cameos denne sesongen. Endret 24. august 2009 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå