lilleru Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 E, er sammen med Ari og Johnny min favorittkarakter i serien. E er kanskje ikke den morsomste karakteren alene. Men E/Ari og E/Drama momentsa er hilarious! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Ja, kan si meg enig i det. Eneste gangen jeg synes E har vært noe særlig morsom alene er når han kødda med noen og den gangen i Daytripper-episoden(den i ørknen med Eric Roberts i fjor). Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Pssj, E ble genierklært allerede i "My Maserati Does a 185". Sesong 2, ep 2 om jeg husker riktig. Den der dama er ei tøvkjerring og han puler en Perfect10-modell. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Er jeg alene om å synes at Ari har mista det lille ekstra i de fem nye episodene? Han er like kjapp med de beinharde replikkene sine, men det var morsommere tidligere. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tja, jeg liker at han ikke er et komplett rasshøl jeg. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Pssj, E ble genierklært allerede i "My Maserati Does a 185". Sesong 2, ep 2 om jeg husker riktig. Den der dama er ei tøvkjerring og han puler en Perfect10-modell. Ha, så den om igjen i går! Helt fantastisk når han snur seg og sier "Oh, and I fucked her again this morning" Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Tja, jeg liker at han ikke er et komplett rasshøl jeg. Samme her. Selv om jeg håper han kommer tilbake senere. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Noen andre som sitter oppe og venter på ny ep.? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 ...Entourage S06E05 er oppe nå! Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Vet! 40% Men er jobb nå så får ikke sett den før ikveld Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 (endret) Hadde ikke sett en eneste episode før jeg reiset ut på ferie, og har sett absolutt alle episoder denne uken, sesongene 1-5 + ep 1-5 (alle) i sesong 6. Fy faen for en GENIAL serie. Det er bare perfekt. Ari er unreaaaal. En UKE uten Entourage nå etter å ha sett 5.5 sesonger på en uke. Æsj. Endret 10. august 2009 av tc47 Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Unødvendig å sløse en hel episode på golf. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Hadde ikke sett en eneste episode før jeg reiset ut på ferie, og har sett absolutt alle episoder denne uken, sesongene 1-5 + ep 1-5 (alle) i sesong 6. Fy faen for en GENIAL serie. Det er bare perfekt. Ari er unreaaaal. Told ya. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Haha digga dagens episode, en av de bedre denne sesongen så langt. Digga gjesteskuespillerene i dagens. Både Wahlberg og Jeffrey Tambor kom tilbake i denne episoden, i tilegg til han gamlingen fra Blush og Tom Brady var jo bra. Tambor med Ari er jo alltid litt morsomt synes jeg. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 GENIAL episode. Jeffrey Tambor er fantastisk. Fikk et lite Arrested Development-flashback. Gud så genial den episoden var. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Synes også den episoden var knallbra, selv om "alt" foregikk på en golfbane. Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Bra episode, fett med wahlberg i gjesterolle. Er alltid like fett hver gang E sier what ever, er bare måten han sier det på. Og nå er han vel forhåpentligvis snart tilbake til Sloan Selv om Ashley har blitt bedre og bedre for hver episode Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Jeg er litt delt nå, før denne episoden hadde jeg sagt Sloan uten å tenke meg om, men Ashley har vokst på meg og ser ut til å ha en god påvirkning på E. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå