Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Ashley er en søt knott.

 

Tviler på at noen slår Entourage hva angår produktplassering. Det må dog sies at det passer serien godt (miljø, karakterer, historie).

Indeed!

 

Apple er vel de som er flinkest her;

 

"Apple is, and has been, so successful at product placement that during a 4 month period in 2006, The Hollywood Reporter noted that “Apple iPods, Macs and other products have been featured 250 times on 38 different network primetime shows, including such hits as “CSI: NY” and “The O.C.,” for a total of 26 minutes of exposure”. Make that 26 minutes of free exposure."

http://www.edibleapple.com/the-significanc...duct-placement/

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes Ashley-dama virker så ung, ok men jeg synes Sloan er litt penere.

 

Noen som vet hvilken sang som ble spilt i episode 3 når E legger på med Ari, og går inn på kontoret til for å forsvare klienten som over de som vil sparke ham fra showet?

 

Bare ett par strofer, men var skikkelig fett.

 

Noen ganger er det så lett som å sjekke hjemmesidene til serien hvis du leter etter sanger som blir spilt. Entourage er veldig flinke med kreditering av musikken:

 

http://www.hbo.com/entourage/music/season06/episode69.html

Lenke til kommentar

Det blir nok en sesong 8 også. Doug Ellin har snakket om det flere ganger, blant annet på et kommentatorspor i sesong 3, "only five more seasons to go!".

 

Ang. Ashley så hadde jeg helt avsmak på henne til hun "hjelper" Eric med pilotepisoden og hvorfor Charlie ikke er bra i den. Nå liker jeg jenta og synes hun passer bra som en "rival" til Sloan, for hun kommer nok definitivt tilbake i senere episoder.

Lenke til kommentar

Syntes det virket litt "lite E" å bare droppe Murphy Group. Hva skal han gjøre nå? Bare drive dank med Vince? Kan jo hende han drar den helt ut som en skikkelig playboy og det kan jo være gøy, men jeg syntes han burde satset hardere på MG istedet.

 

Men interaksjonen mellom E og Ari i det siste har vært konge, håper de fortsetter med det.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Hvem sammenliknet Ashley med Sloan? Jeg synes bare at E er tilbake til square one i den gode gamle tøffelrollen sin, om ikke helt, så ihvertfall på god vei i den retningen. Det misliker jeg.

Enig. Skjønner ikke at bestemte seg for å legge ned greiene sine bare fordi han ikke har flere klienter. Han må jo jobbe for å skaffe seg flere, kan ikke forvente at det bare skal falle i hendene på han. Det at han allerede har Vince kunne han jo brukt til å skaffe seg flere klienter.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Akkurat hvem disse gutta dater, interesserer meg lite. Det er jo ikke damene som gjør dette til den serverdig serie.

 

Jo? Er en stor grunn.

Greit med litt eyecandy. Men kjærlighetslivet til Eric er møkkakjedelig. Eric er egentlig en kjip karakter, Turtle og Vince også. Uten Johnny Drama og Ari Gold hadde jeg aldri orket å se denne serien, de er geniale.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...