Filmvenn Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Men 20. juli for oss nordmenn, siden vi kan ikke laste ned før ca. 4-5 på mandag den tyvende Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 18. juli 2009 Del Skrevet 18. juli 2009 Så akkurat den siste episoden. Digg med litt damer, penger og det gode liv igjen. Når det er sagt synes jeg det var litt gay ending. Gleder meg til neste episode. Lloyd er kul. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 (endret) gay ending og lloyd er kul, litt selvmotsigende eller misforstår jeg edit: ble vist skrevet to ganger der Endret 19. juli 2009 av Teipball Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Jeg tror iallefall jeg skal legge meg nå, fordi nå føler jeg at jeg leser dobbelt i denne tråden. Uansett, sneak peek til neste episode ligger oppe på Entourage sine hjemmesider: http://www.hbo.com/entourage/ Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 Helt grei start på sesongen (litt seint å skrive nå, men anyways ) Så nettopp på sneak peek og jeg trur det kommer til å ta seg opp denne episoden. Veldig tidlig mandag morgen kan liksom ikke komme fort nok... Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 gay ending og lloyd er kul, litt selvmotsigende eller misforstår jeg Jeg ser jeg hadde et litt upassende ordvalg, men med litt godvilje kan sikkert til og med du forstå hva jeg mener. Sneakpeeken var grei nok, den. Selv synes jeg at om serien fortsetter i den retningen som åpningsepisoden hadde, blir dette en meget tilfredsstillende sesong. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. juli 2009 Del Skrevet 19. juli 2009 skjønner jeg derav smileyen. syntes bare det var litt morsomt Lenke til kommentar
hailgodset91 Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Litt skuffa av denne episoden egentlig, men føler liksom at den ble litt for mye lik den første. Skjer liksom litt lite av veldig stor betydning, men det som skjer hjelper til med å bygge opp så de får mye å spille på utover. Tror det kommer til å ta noen episoder før det kommer helt på topp, men da blir det virkelig bra i det minste. Håper jeg ihvertfall Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Likte episoden, jeg. Er ikke så veldig stor fan av dramaet mellom E og Sloan, men Drama er i toppform. Ari har vært litt skuffende så langt, men jeg har tro på at han bouncer. Endret 20. juli 2009 av Waka Flocka Flame Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 20. juli 2009 Del Skrevet 20. juli 2009 Jeg likte også episoden. Jeg følte at det gikk et sted, noe jeg ikke følte i første episode. Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 (endret) Seth Rogen var lite fornøyd med dritten som ble slengt om han på forrige episode av Entourage. http://www.movieline.com/2009/07/seth-rogen-entourage.php Om hele greiene bare er drittslenging for morro dem imellom gjenstår å se Endret 22. juli 2009 av JimRamse Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. juli 2009 Del Skrevet 22. juli 2009 Er så utrolig patetisk at Seth Rogen reagerer på sånt, har hatt samme diskusjon med flere personer av dem damer i tilegg om det samme. Har vært mange som har sagt at sånn er ikke vanlig, sånt er lite troverdig o.s.v. Blir litt vanskelig å tro at Rogen også reagerer sånt på det. Synes det er veldig ulikt han. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Kul episode. Fett å se at E stepper up og gror litt baller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Haha jeg tenkte at E kom til å si noe sånt når Charlie fikk et siste nei. Ari var sikkelig hyggelig i dag. Var liksom den store mentoren i dag. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ja, han er ikke helt sitt gamle jeg lenger. Han blir vel en mer faderlig figur etterhvert, men han klarer fortsatt å gjøre narr av folk rundt seg på sin egen måte. Me like. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Bare ikke E roter det til med Sloan så er jeg greit fornøyd. Liker ikke Ashley. Ellers en helt grei episode. Sesongens dårligste for min del. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Roter det til med Sloan? Hva mener du? Jeg kan ikke fordra forholdet mellom hun og E, og hvordan han oppfører seg rundt hun. Har håp om at det kan bli litt ordentlig mann av han nå. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg tror at Ashley og E kan bli bra, E virker mye mer avslappet med henne. Ari var som vanlig bra, liker at han ikke bare er en drittsekk lengre, men faktisk kan gi litt tips - i tillegg til å kødde, som med E i denne episoden. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Ashley er en søt knott. Tviler på at noen slår Entourage hva angår produktplassering. Det må dog sies at det passer serien godt (miljø, karakterer, historie). Lenke til kommentar
donpiano Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Noen som vet hvilken sang som ble spilt i episode 3 når E legger på med Ari, og går inn på kontoret til for å forsvare klienten som over de som vil sparke ham fra showet? Bare ett par strofer, men var skikkelig fett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå