Henrik C Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Husk at de skal rekke å spille den inn, kutte vekk reklame etc og så laste opp. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Har nettopp gjennom 2 uker sett alle sesongene av entourage, og har blitt hektet, herlig serie. Og for en timing å bli ferdig med å se på, ny episode i natt, gleder med Lenke til kommentar
Chaqwa Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Mens vi venter kan vi se på dette. Ari Gold er gull name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Alt han sier er gull Jeg elsker at han alltid tar seg i fjeset Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Mens vi venter kan vi se på dette. Ari Gold er gull name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">Se filmen hos Youtube Ari er konge! Gleder meg ekstremt til den nye sesongen. =) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 Beste karakteren ever. Gleder meg til ny episode i natt. Lenke til kommentar
Wubble Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Laster ned nå Noen som har sett den allerede? Var den bra? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Veldig bra imho - alt er der. Nydelig sesongstart. Gleder meg veldig til neste. Lenke til kommentar
paolo il capitano Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 hvor fant dere episoden? Lenke til kommentar
3ndy Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Let me google that for you Veldig bra første episode, men skulle ønske at det var dobbel episode så man kom litt godt i gang. Lenke til kommentar
Ari Gold Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Ahh, endelig er det i gang igjen. Veldig bra episode syntes jeg. Digg at Sloan er tilbake. En dobbel episode hadde jeg heller ikke sagt nei til. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2009 Del Skrevet 13. juli 2009 Synes ikke episoden var så ekstremt mye å hyle av. Men jeg klager liksom ikke, fordi jeg rett og slett er så veldig glad for at Entourage er tilbake så jeg blåser oppi episoden generelt. Jeg er rett og slett kjempefornøyd med at Entourage er tilbake, og tror en del er sånn som meg. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 Samme her. Glad for at det er tilbake, men den nye episoden var ikke annet enn OK. Var mye av det samme som har skjedd før. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. juli 2009 Del Skrevet 14. juli 2009 En serie jeg virkelig har gledet meg til at skal starte igjen. Men kunne godt vært en dobbel-episode ja. Lloyd is stepping up. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Gleder meg som en liten unge til jeg kommer hjem og kan se den Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 15. juli 2009 Del Skrevet 15. juli 2009 Helt grei start på sesongen, bra at de er i gang igjen. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 16. juli 2009 Del Skrevet 16. juli 2009 Husk at de skal rekke å spille den inn, kutte vekk reklame etc og så laste opp. Det er ikkje reklame på HBO så det trenger de ikkje å gjøre. Men det var godt å få ein ny episode av serien. Syns vente tiden har vert lang. Lenke til kommentar
PureChaos Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 Sendes vel i USA natt til mandag norsk tid. Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 17. juli 2009 Del Skrevet 17. juli 2009 19 juli kommer neste episode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå