Gå til innhold

Entourage - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mens vi venter kan vi se på dette. Ari Gold er gull :D

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Mens vi venter kan vi se på dette. Ari Gold er gull :D

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

 

Ari er konge! Gleder meg ekstremt til den nye sesongen. =)

Lenke til kommentar

Synes ikke episoden var så ekstremt mye å hyle av. Men jeg klager liksom ikke, fordi jeg rett og slett er så veldig glad for at Entourage er tilbake så jeg blåser oppi episoden generelt. Jeg er rett og slett kjempefornøyd med at Entourage er tilbake, og tror en del er sånn som meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...