ftbllftbll Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Ja, så vidt jeg forstod hjemmesiden, så begynner sesong 5 av denne strålende serien på søndag i USA. Dette betyr at episoden vil bli tilgjengelig for oss nordmenn natt til mandag. Spørsmål: Jeg har alltid pleid å se entourage episodene på internett. Streamet de. Har brukt forskjellige sider. Men det jeg lurer på er hvilken side som er best, hvilken man kan stole mest på og den med best kvalitet? Så vidt jeg husker har jeg vært innom greatesoftv, watchtvsit etc. Hvis det var det de het. Takk for svar Endret 28. november 2008 av ftbllftbll Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 5. september 2008 Del Skrevet 5. september 2008 (endret) Er i NYC, men gidder nok ikke bruke tiden til å se på tv. Tviler også på at hotellet har HBO. Får få med meg den første episoden neste helg. Endret 5. september 2008 av コンピューター・ワールド Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Glimrende nyheter! Dette har jeg gledet meg til en stund nå. Lenke til kommentar
ftbllftbll Skrevet 7. september 2008 Forfatter Del Skrevet 7. september 2008 Men folk laster ned eller streamer? Hvis streamer.. HVOR? Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Hvis du tar en titt på forumreglene så ser du kanskje at vi ikke kan diskutere det. Men jeg kan anbefale deg et lovlig program som er veldig nyttig: http://www.utorrent.com/ Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 ble litt overraska over dagens episode, var jævla godt og se igjen Ari. Han er hva som gjør entourage så jævla bra. Synd det med Vince og filmen, men må skape drama. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Kjempebra første episode, nesten vanskelig å tro at denne serien er tilbake igjen Lenke til kommentar
tobiasgk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 fant ingen annen tråd om entourage, men uansett merkelig lite poster rundt denne serien, med tanke på at det er ny sesong. trodde forumet her hadde mange entourage fans. ... men nå tilbake til å se episode 2 gleder meg tobn -.- Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Synes også det er litt rart egentlig. Var jo en større tråd for forrige sesong... Ser ep2 i kveld tenker jeg Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 "You're coming back stronger than ever, like Lance Armstrong. But with two balls." De nye episodene er så absolutt festlige. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Synes episoden var relativ kjedelig, bortsett fra kommentarene til Ari var det lite bra med episoden. Men bygde oppe noe som kommer nok til å bli veldig sentrert med når det kommer til E, det med de nye manusforfatterne han skal ha spilt av Lukas Haas og Giovanni Ribsi som har spilt i uendelige serier og filmer. Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Det er Ari som gjør serien bra uansett. Eneste grunnen til at jeg ser på ihvertfall. Endret 16. september 2008 av stoltz Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tja, likte de tre første sesongene. Forrige sesong var rimelig dårlige greier, selv om den startet bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Haha så jævelig bra episode i dag, først det med hundedritten så mannelige strippere før Ari bare fikk Davies til å feige ut å unnskylde seg. Første gang vi har sett Marv og Shauna på lenge. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Jeremy Piven aka kongen av Entourage, tar en hattrick. Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Snart på tide at Drama vinner en! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Snart på tide at Drama vinner en! Ja, Drama er også helt fantastisk! En av de beste taperkarakterene som er på tv for tiden. Ellers var siste episode til tider hysterisk, likte krigen til Ari blant annet. Lenke til kommentar
Krvduzvg62dy24 Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 En av de jeg liker best: Ari: I want you to pass this message along to Dana. Tell her that I still have the pictures from Cancun, tell her that I'm gonna start a website. I will take a full page ad out in the L.A. Times advertising it. Tell her it will be called imahollywoodexecutivewhore.com and that no password or fee will be required. Tell her I Want A Fucking Call Back! Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 En av de jeg liker best: Ari: I want you to pass this message along to Dana. Tell her that I still have the pictures from Cancun, tell her that I'm gonna start a website. I will take a full page ad out in the L.A. Times advertising it. Tell her it will be called imahollywoodexecutivewhore.com and that no password or fee will be required. Tell her I Want A Fucking Call Back! Festlig. Her er min kanskje all time favoritt Ari-scene: http://www.youtube.com/watch?v=bdTRIVskXwM Hysterisk. Ellers fortsetter ari å redde serien fra å være totalt katastrofe. Uten Ari i denne siste episoden, ville den ikke vert verdt en dritt. Thumbs up til Jeremy Piven. En velfortjent emmy for tredje år på rad. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Grunnen til at Piven får Emmy er fordi han fortjener det mest av de nominert. Emmy-juryen klarer faktisk å se det i Piven, utrolig nok men sant. Hadde ikke Piven fått prisen så hadde den gått til Rain Wilson fra The Office uansett. HBO produserter serier og sånt fikk hele 12 Emmy-priser i natt, 6 mer enn den nest-største vinnern. Sier litt det om HBO. Alle nesten p.g.a. John Adams dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå