Jakke Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Dette: http://us.dfi.com.tw/Product/xx_product_sp...0LT&SITE=US Siden Abit slutter med hovedkort, så er min største favoritt borte. Asus: Bruker AMI-bios.. fyfy Gigabyte: Har hatt tull med de på 939. Fyfy MSI: Har hatt et som slutta uten grunn å funke. Fyfy Og ECS, som skal brenne i det rødeste da. Vet DFI har dårlig rykte, men jeg vil tippe at de har bygd seg opp igjen. Grunnen til at jeg vil ha dette HKet: Jeg har et ASUS Rampage Formula, og det har AMI-bios, har ikke et "normalt" POST-code display som Abit og DFI har. DFI er som Abit #2 da, siden de har dette, for ASUS sitt display er mye vanskeligere å feilsøke på om man har f.eks. minnetrøbbel. På POST-code til abit står det C1, stopper den der så er det minnefeil, BIOS-feil eller minnekontroller. Som hobby-klokker er POST-code veldig kjekt, og vil gjerne få nevene i dette HKet. PS! Det er DDR2, og det skal jeg ha Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 netshop sluttet å ta inn dfi-kort på grunn av mye feil, og ellers er det ingen som har tatt inn dfi-kort siden c2d var nytt. Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er Netshop som sitter med hele ansvaret her, de er listet som norsk forhandler. Synd de ikke tar inn f.eks de nye Intel P45 hovedkortene, de er testvinnere overalt jeg er innom. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Samme med X48, de er bra, men å bestille fra utlandet blir for drøyt ved tanke på evnt. retur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå