Defo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Noen som har et tips til en god og billig kjøreskole i Oslo/bærum området? Billigst mulig er å foretrekke selvfølgelig På forhånd takk. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Bærum Oslo Ta fatt i telefonen og go nuts Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 http://www.bryn-brynseng.no/omoss.php Harald Nilsen Anbefales... Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 ta båten ut til nesodden da slipper du og kjøre i oslo så mye ^ kun på by kjøring etter så er det kun lande veier Lenke til kommentar
oslofreak Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 ta båten ut til nesodden da slipper du og kjøre i oslo så mye Det er kanskje jeg som ikke har skjønt helt hvordan dette foregår, men hvordan er det positivt å ikke kjøre i byen og bli trygg på bykjøring? Jeg fikk 30 minutter i boligstrøk før kjørelærern min slang meg ut i "bykjøring" på Tøyen, og allerede neste time ble jeg losa ned til Karl Johan og nærliggende gater. Skremmende der og da, kanskje, men fy faen så glad jeg er i ettertid for at jeg fikk grundig innføring i bykjøring. Kan du ta kjøretimer i en by så gjør det. Jo større og mer kaotisk byen er, jo bedre! Lenke til kommentar
Defo Skrevet 9. september 2008 Forfatter Del Skrevet 9. september 2008 Takk for tipsene! Men en ting jeg ikke blir helt klok på; Hva er det man MÅ ta (oblikatorisk) for å ta lappen? Hadde vært flott å vite, slik at jeg kan regne litt på det. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 ta båten ut til nesodden da slipper du og kjøre i oslo så mye ^ kun på by kjøring etter så er det kun lande veier Skulle ønske jeg hadde hatt bykjøring i det hele tatt, jeg. Holder på å drite på meg hver gang jeg passerer bomringen inn til Oslo.. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Personlig brukte jeg ABC kjøreskole på ulsrud, veldig enkelt og proft. Jeg brukte vel alt obligatorisk + 2 dobbel timer der. De satte opp alt og lagde en plan for alt der, var veldig behagelig. Husk at selvom en skole er billigst / time er det nødvendigvis ikke det billigste valget Endret 10. september 2008 av PcT Lenke til kommentar
raid2 Skrevet 10. september 2008 Del Skrevet 10. september 2008 Personlig brukte jeg ABC kjøreskole på ulsrud, veldig enkelt og proft. Jeg brukte vel alt obligatorisk + 2 dobbel timer der. De satte opp alt og lagde en plan for alt der, var veldig behagelig. Husk at selvom en skole er billigst / time er det nødvendigvis ikke det billigste valget Fint at du sa det, for jeg bestilte nettopp kjøretimer hos dem. Valgte dem pga lokasjon, og jeg har ikke hørt så mye om den kjøreskolen før, så jeg var litt skeptisk Hvor var det du kjørte med dem? Var det noe i sentrum, eller bare rundt Ulsrud/Bøler-området? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå