Gå til innhold

#overklokking.no @ EFnet

GeCcO

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Skulle til og si at dette var en gammel kanal jeg. Var en slik kanal som var operativ for over 1år siden ,men da var det 5-6brukere som var fast der. Jeg var en av dem ,men når 2av personene stakk så stakk jeg og siden en IRC kanal med 4personer er litt sløvt. Det er iallefall min mening.

Jeg stakk til #hw.no @undernet og det er noe jeg ikke angrer på ,men over til saken.

Kanalen har virkelig vokst siden den gang og akkurat nå så er det: 27brukere. Og det virker som det skjer endel der :)

Det eneste jeg egentlig skulle si var at det var en kanal på Efnet lenge. (NOen ganger sporer jeg litt av)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Vi trenger jo bare #hw.no @undernet da. Hva er vitsen med flere steder å chatte på når alle vet om #hw.no @undernet?? Det er ikke noe vits. :-?

Du trenger ikke mener du?

Jeg er aldri på undernet, så det er fint med en kanal der jeg kan diskutere OC.

Lenke til kommentar
Vi trenger jo bare #hw.no @undernet da. Hva er vitsen med flere steder å chatte på når alle vet om #hw.no @undernet?? Det er ikke noe vits. :-?

og hw.no@undernet liker ikke JAPP`er (Join Ask Part People elns) så da er det greit med #overklokking.no ..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

#hardware.no på EFnet har vel ingen tilknytning til www.hardware.no, men det går fint ann å spørre om ting man lurer på her også.

Jeg tror faktisk ikke det er alt for mange er på Undernet, selv har jeg vært på EFnet lenge og akuratt begynt på Quakenet. Mer trenger ikke jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...