ShagTheMan Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Den ser faktisk sykt morsom ut! Lenke til kommentar
rogergr Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Komisk agentaften mens man venter på 007. Les mer Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Elsker Carell i Office så denne må jeg få med meg bare pga han. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 6/10? Nok for at jeg skal se den ihvertfall! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 morsom film, så den på kino for et par uker siden, en film du ser èn gang... ikke verdt å se , men grei underholdning. Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Ser man på handlingen i "Get Smart" vil sikkert mange tenke på filmene om Austin Powers. Begge filmene er komedier og begge utspiller seg i et agentmiljø. En mer nærliggende film film å sammenligne med hadde vel vært Johnny English? Tror ikke jeg blir å se denne. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Ugh, Anne Hathaway. Alan Arkin er i det minste med, kanskje ser jeg den pga ham. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Så denne på førpremieren her for et par dager siden, og den var utrolig morsom. Lo godt gjennom hele filmen, samtidig som det ikke manglet spenning eller action. Et must for alle Carell fans. Lenke til kommentar
entername Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Er vel eit Johnny English ripoff ja. Men er muleg eg får lite og gjer på neste LAN so kan no hende den har ein kjangs. Kan umuleg vere meir ubrukeleg enn Jumper, men kan heller ikkje slå sex scena i Shoot Em Up; den er jo berre utruleg morosam. Var ein blanda reaksjon av latter og overasking som berre herjer (såg dei forje LAN) Lenke til kommentar
alekar Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Var også på førpremiere lørdag som var, og må innrømme at jeg har gledet meg til filmen en godt stund. Den skuffet heller ikke! Selv om plottet ikke nødvendigvis var av ypperste kvalitet så vil jeg samtidig si at jeg ikke forventer et sofistikert plott i en film som denne. Carell og Hathaway fungerte bra sammen, og filmen havner temmelig høyt på min liste over årets kinofilmer Må vel nevnes at jeg også digger Steve Carell og hans humor og måten han gestalter sine karakterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg