Antatra Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei Bor i et hus hvor jeg er "IT-sjef" og har fått beskjed av landlorden å sette opp nettverket skikkelig. Han vil ha tilgang til min filserver, og streame dette over på TVen sin, både musikk og film. Så hvordan skal vi ordne dette? Finnes det enklere muligheter enn å sette opp en stue-PC og koble den opp mot TVen, og så spille av filmene/musikken via den? Han vil nemlig ha det så enkelt som mulig, med så lite kabler og styr. Han snakket om Apple TV, men jeg har ikke vært borti dette. Har Apple TV muligheter for å spille av .img .mkv og diverse andre formater? Ellers blir nettverket kablet så lenge det lar seg gjøre. Er vel ikke så lett å streame blue-ray trådløst heller? Har nemlig problmer med veggen som deler huset, den er av ukjent materiale, men stopper alt av trådløse signaler. Takker for svar. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Sjekk ut noe som heter Pop Corn Hour ,en liten boks som skal klare det meste av formater. Streame DVD filmer med meny også feks. Det er kommet en ny forberedet versjon av denne boksen.Firmware kan oppdateres. Men ikke spør meg om detaljene en kamerat av meg var veldig ivrig da han bestilte den. Den er billig også ,rundt 1500 Kr. Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Sjekk ut noe som heter Pop Corn Hour ,en liten boks som skal klare det meste av formater.Streame DVD filmer med meny også feks. Det er kommet en ny forberedet versjon av denne boksen.Firmware kan oppdateres. Men ikke spør meg om detaljene en kamerat av meg var veldig ivrig da han bestilte den. Den er billig også ,rundt 1500 Kr. Denne var jo genial! Takker for tipset. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Denne var jo genial! Takker for tipset. Bare hyggelig.Men pass på å få nyeste utgave.Han bestilte fra Ebay av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå