anders iver Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 det finner du her. Tastene lager litt mer lyd enn ønskelig, men ellers er det et utmerket tastatur etter min mening Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. september 2008 Forfatter Del Skrevet 22. september 2008 Problemet er bare at jeg er ganske kresen på tastatur. Har en 7-8 stk. liggende og slenge rundtforbi her, og det er bare et av dem jeg synes er behagelig å skrive på. Lenke til kommentar
anders iver Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Ja det er klart. Det er ikke det beste tastaturet jeg har vært borti. Da er det vel bare å finne frem pianolakken Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Eller bare handle inn Das Keyboard først som sist. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. september 2008 Forfatter Del Skrevet 25. september 2008 Nei? Jeg er ganske sikker på at jeg har brukt setxkbmap på uio... Kanskje jeg husker feil, da... Har nå bekreftet at det er på terminalene det ikke fungerer. På "vanlige" *nix maskiner her er det ikke noe problem. Eller bare handle inn Das Keyboard først som sist. Den har fristet meg lenge. Men jeg har ikke lyst å bruke 1k på et tastatur, uten å få prøve om jeg liker det eller ikke først. Vet du om det er noe sted i Norge som selger det? Lenke til kommentar
toresn Skrevet 12. oktober 2008 Del Skrevet 12. oktober 2008 På jakt etter tastatur? Kjøp et Thinkpad-tastatur fra Lenovo. Det beste jeg noen gang har eid. De er ikke billige, men det er verdt det. Lenke til kommentar
Moldarin Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det egentlige problemet her er tastaturet i det heletatt. Det er håpløst begrensende og egentlig veldig vanskelig å benytte seg av. Se for eksempel på tegnsetting. Det er masse tegn og punktsetting som har dødd ut fordi det ikke var plass til det på tastaturet. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Det egentlige problemet her er tastaturet i det heletatt. Det er håpløst begrensende og egentlig veldig vanskelig å benytte seg av. I forhold til? Hvilke bedre alternativer finnes for generell databruk ? Lenke til kommentar
Moldarin Skrevet 19. oktober 2008 Del Skrevet 19. oktober 2008 I forhold til? Hvilke bedre alternativer finnes for generell databruk? Direct-brain-input. :-) Neida, vi har bare ikke noe bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå