Gå til innhold

BK: Kattepus i skumring

Espen pai

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er riktignok en anelse mørkt på min skjerm, men jeg føler det setter noe av stemningen. Det rødlige lyset gjør også bildet ett varmt preg. Lyser jeg for mye opp (slik som i ditt eksempel) får bildet ett blått og kaldt skjær, ikke stemningen jeg var ute etter. =)

Lenke til kommentar
Det er riktignok en anelse mørkt på min skjerm, men jeg føler det setter noe av stemningen. Det rødlige lyset gjør også bildet ett varmt preg. Lyser jeg for mye opp (slik som i ditt eksempel) får bildet ett blått og kaldt skjær, ikke stemningen jeg var ute etter. =)
På skjermen min er det ikke spesielt kaldt, og det er ganske dunkelt også... Kan godt være at det gjør seg med litt mer rødskjær, men uansett er det noe veldig galt med bildet ditt - det er altfor mørkt.

Edit: her er en annen fargetone:

post-7280-1220538873_thumb.jpg

Endret av k-ryeng
Lenke til kommentar
På skjermen min er det ikke spesielt kaldt, og det er ganske dunkelt også... Kan godt være at det gjør seg med litt mer rødskjær, men uansett er det noe veldig galt med bildet ditt - det er altfor mørkt.

Edit: her er en annen fargetone:

post-7280-1220538873_thumb.jpg

endel støy på det bildet eller?!

Enig med k-ryeng alt for mørkt det første bildet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...