Espen pai Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Litt nybegynner innen dette med foto, så ikke slakt meg for hardt, men alt av kritikk er velkomment. =) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Veldig mørkt, altfor mørkt. Dersom det ikke er det på skjermen din bør du kalibrere den... Når jeg lysner det litt i Photoshop virker fargebalansen også litt rar. Her er en lysnet og lett fargekorrigert versjon: Endret 4. september 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Det er riktignok en anelse mørkt på min skjerm, men jeg føler det setter noe av stemningen. Det rødlige lyset gjør også bildet ett varmt preg. Lyser jeg for mye opp (slik som i ditt eksempel) får bildet ett blått og kaldt skjær, ikke stemningen jeg var ute etter. =) Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Det er riktignok en anelse mørkt på min skjerm, men jeg føler det setter noe av stemningen. Det rødlige lyset gjør også bildet ett varmt preg. Lyser jeg for mye opp (slik som i ditt eksempel) får bildet ett blått og kaldt skjær, ikke stemningen jeg var ute etter. =)På skjermen min er det ikke spesielt kaldt, og det er ganske dunkelt også... Kan godt være at det gjør seg med litt mer rødskjær, men uansett er det noe veldig galt med bildet ditt - det er altfor mørkt. Edit: her er en annen fargetone: Endret 4. september 2008 av k-ryeng Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Det er riktignok en anelse mørkt på min skjerm, men jeg føler det setter noe av stemningen. Det rødlige lyset gjør også bildet ett varmt preg. Lyser jeg for mye opp (slik som i ditt eksempel) får bildet ett blått og kaldt skjær, ikke stemningen jeg var ute etter. =)På skjermen min er det ikke spesielt kaldt, og det er ganske dunkelt også... Kan godt være at det gjør seg med litt mer rødskjær, men uansett er det noe veldig galt med bildet ditt - det er altfor mørkt. Edit: her er en annen fargetone: endel støy på det bildet eller?! Enig med k-ryeng alt for mørkt det første bildet. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Ble det noe bedre nå? Lenke til kommentar
andersj Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Siste så fint ut, og det er noen fine linjer, men hva med å kutte litt i toppen, så vi bare får de rette fine linjene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå