MetalBanana Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Hei. Jeg lurer på om I Mas palomas byen Las vegas golf, on di selger kule designer klær som Armani. Og kule gullringer med skelethoder og sånne ting. Biker rings og gothic rings og Eksotiske ringer. Håper det er noen som vett om noe! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Les gjennom innlegget ditt, les gjennom igjen, tenk over hva du har skrevet og så skriver du det på nytt sånn at det er forståelig. Jeg forstod veldig lite, og jeg tviler på at jeg er den eneste. Lenke til kommentar
MetalBanana Skrevet 8. september 2008 Forfatter Del Skrevet 8. september 2008 Les gjennom innlegget ditt, les gjennom igjen, tenk over hva du har skrevet og så skriver du det på nytt sånn at det er forståelig. Jeg forstod veldig lite, og jeg tviler på at jeg er den eneste. Viss du vett noe om Maspalomas Las vegas golf, bare si det til meg Selger di noe kule gullringer får rockere eller noe sånt? som Skull hoder ( skelethoder ) ? I gull ???? Og armani klær. Lenke til kommentar
AA44 Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Les gjennom innlegget ditt, les gjennom igjen, tenk over hva du har skrevet og så skriver du det på nytt sånn at det er forståelig. Jeg forstod veldig lite, og jeg tviler på at jeg er den eneste. Viss du vett noe om Maspalomas Las vegas golf, bare si det til meg Selger di noe kule gullringer får rockere eller noe sånt? som Skull hoder ( skelethoder ) ? I gull ???? Og armani klær. Hehe. Morro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå