FenrisC0de Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Tja, satt og kjedet meg så ved hjelp av Sound Forge 9 lagde jeg den vedlagte lille sangen fort og raskt alene ved hjelp av flere innspillinger lagt oppå hverandre! Er ikke særlig flink til hverken gitar eller sang, men ja.. bare slå ivei last ned Endret 4. september 2008 av Lokii Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg synes den var veldig fin jeg. Hører jo til tider at sporene er lagt oppå hverandre, det mangler til tider litt flyt i gitarspillet, men det er nå så! Hvertfall tydelig at du er veldig musikalsk og hadde du fått et band til å spille den så kunne det blitt riktig så bra tror jeg. Er bare å kjede seg enda mer så kan du få til mange fine sanger Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 5. september 2008 Forfatter Del Skrevet 5. september 2008 hehe, tusen takk Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Ikkje so værst, det skal du ha. Merkast at du ikkje brukte så lang tid på den. Om du hadde gjort det hadde det vært ei låt som hadde slått godt ann hos mange. Stå på! Lenke til kommentar
Megatoff Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tjah, den var da ikke så verst. Syns du er god på rytmegitar . Rytmen sitter som den skal. At solo-klimprings-partiene halter litt gjør ikke så mye. Det går seg til etterhvert. Jeg lærte et "ordtak"av en gitarkompis; at "det er ikke så viktig å være så jævla flink." Sånn som jeg tolker det kan en god heavy-gitarist sikkert spille 740 noter på et minutt, men det er ikke sikkert musikken blir bra av den grunn:-) Jeg syns du får til å formidle en fin, var litt Kurt Kubein-aktig stemning i denne sangen:-) Her er tendenser til talent:-) Ikke min favorittmusikksjanger, men bra likevel. Øv mer Litt rart at du bruker Sound Forge til dette? Er ikke Acid lettere å bruke? Megatoff Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå