Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Mitt hardware i Antec 900. 9800gtx temp ?

Anbefalte innlegg

Hei. Nå har jeg hatt pc min en måneds tid. har overclocket min e8400 til 3.4 og ram til 900. Også har jeg overclocket skjermkortet mitt, XFX geforce 9800gtx 675. Det jeg lurer på er om på full load i cod4, crysis osv så ligger skjermkort tempraturen på 65-70grader med speedfan, har satt viftene på 60% i rivatuner og overclocket(se bilde). hvis jeg ser riktig sted er tempen på skjermkortet tempratur 1 ? Legger ved bilde av alt. Dette bekymrer meg en god del, men i idle ligger den på hm, 45-50 ca. Alt i pc'en er original kjøling btw

mvh fortvilet knutsen.

post-166803-1220536904_thumb.jpg

Endret av knutsen92
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skjermkort blir varme. Du har fine temperaturer og det er ikke noe å bry seg om. Når du passerer 100 grader under load og det lukter svidd, da er det på tide å sjekke om du trenger mere kjøling.

Ok, det er fint å høre. Har vi noen flere meninger? dere må huske at mine tempraturer er idle på bildet.

Jeg kjøper vel etter hvert denne. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327440 . Den går i stil med kabinettet, kjøler bra, og er ultra quiet. :D perfect (:

Endret av knutsen92
Lenke til kommentar
Skjermkort blir varme. Du har fine temperaturer og det er ikke noe å bry seg om. Når du passerer 100 grader under load og det lukter svidd, da er det på tide å sjekke om du trenger mere kjøling.

Ok, det er fint å høre. Har vi noen flere meninger? dere må huske at mine tempraturer er idle på bildet.

Jeg kjøper vel etter hvert denne. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=327440 . Den går i stil med kabinettet, kjøler bra, og er ultra quiet. :D perfect (:

det er ingenting å bekymre seg etter her, du kjører gpu viften på 60% og får ikke mer enn 70c er godt, dersom det blir problemer er det bare å stille opp til 100%, det bråker litt men gjør underverker.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Min 9800GTX (som er overklokket til grensen), holder seg innenfor 60/74 Idle/Load med viften på automatisk. Det har fungert utmerket (stabilt og stille) i mange krevende spill.

Dine temperaturer er ikke uvanlige eller høye.

Endret av Sam_Oslo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...