Gå til innhold

Slettet mappe "Nylig lagt til"

Anbefalte innlegg

Jeg klarte av en eller annen merkelig grunn å slette mappen "Nylig lagt til" i I Tunes... Denne mappen vil jeg jo gjerne ha der, er det noen som vet hvordan jeg kan gjenopprette den?? Jeg har prøvd å avinnstalere I Tunes og innstalere det på nytt, men mappen er og blir borte :(

Noen som kan hjelpe meg???

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om lydboken er i mp3-format, så importer den til iTunes, marker alle sporene og trykk på "konverter markerte til AAC". Da vil filene konverteres til AAC og ha filendelsen m4a, gå så i Finder, finn filene og byttfilendelsen fra m4a til m4b. Da vil de dukke opp som lydbøker. :)

Lenke til kommentar

HMmmmmmmmmmm

Dette funka dårlig :( Jeg ble så glad, trodde jeg hadde fått løsningen, og konverterte alle filene til AAC :o) Jippi tenkte jeg, men det var da like tomt i lydbokmappa :( Snufs og tjafs, jeg får meg klare meg uten den... Utrolig glad for at noen prøvde å hjelpe meg :)

Takk!

God helg :new_woot::thumbup:

Om lydboken er i mp3-format, så importer den til iTunes, marker alle sporene og trykk på "konverter markerte til AAC". Da vil filene konverteres til AAC og ha filendelsen m4a, gå så i Finder, finn filene og byttfilendelsen fra m4a til m4b. Da vil de dukke opp som lydbøker. :)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...