edson1992 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 (endret) hei jeg kjøpte en pc av komplett for 1 år siden også jeg har 3 års garanti på den men jeg tenkte før jeg sender den inn kansje noen har noen ideer om hva dette er ? siden nor jeg høyre klikker på et program på skriveborde så kommer det opp melding om at windows avslutter men den bare refresher skriveborde om du skjønner? jeg kan legge in et bilde så dere ser. jeg har vista og funker ikke og høyreklikke! prøvde og sende et bilde til dere så dere ser screenshot av det. også vis det er skjerm korte hvor er det jeg avinstallerer det? og hvordan instalerer jeg skjermkort igjen vis jeg skal avinstallere. Endret 4. september 2008 av edson1992 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Ser at du har en blanding av software innstallert på datamaskinen din, deriblandt : *Itunes. *Diverse spill : Cs, Steam. *Diverse program for Cs? (Cheats??). Det du absolutt må gjøre er å få ryddet opp i alt rotet du har, en av de tingene du kan blandt annet gjøre er å henvende deg til denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 da jeg har på følelsen at det er rusk i systemet ditt. Lenke til kommentar
Otern Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 recovery. sender du den inn så får du nokk den i retur Lenke til kommentar
edson1992 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Ser at du har en blanding av software innstallert på datamaskinen din, deriblandt : *Itunes. *Diverse spill : Cs, Steam. *Diverse program for Cs? (Cheats??). Det du absolutt må gjøre er å få ryddet opp i alt rotet du har, en av de tingene du kan blandt annet gjøre er å henvende deg til denne tråden : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=691246 da jeg har på følelsen at det er rusk i systemet ditt. jeg får ikke høyre klikket på noen programmer på skrive borde da klikker pc,en også kommer de bildene du ser der de kommer opp får ikke høyreklikket utrolig dumt nor det er vista mange spill jeg ikke får kjørt eller slettet snarvei til og sånn Lenke til kommentar
kalg Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Limewire og torrent prog. gjør vel ikke saken bedre heller. Rensk opp manskinen, hvis det ikke virker, ta en recovery/gjenopretting etter du har hentet ut de filene du vil ta vare på. En spillpc bør ikke brukes til alt mulig, hvis du vil at den skal virke optimalt.. Vær ivertfall KRITISK når du installerer noe. Lenke til kommentar
Nmcu Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Du har en feil i softwaren eller OS'et. Det er bare å reinstalere alt igjen. Du kan også ha virus på maskinen også, så en scan av maskin er ikke dumt. Det er lite trolig at det er en hardware feil. Det skjer av og til på min maskin også, jeg har tatt GHOST av C-disken så det er fort gjort å kjøre alt tilbake. Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Boot opp i safemode for å se om det samme skjer da. Lenke til kommentar
edson1992 Skrevet 4. september 2008 Forfatter Del Skrevet 4. september 2008 Boot opp i safemode for å se om det samme skjer da. takk det skal jeg prøve nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå