Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen spillere trener med mer en middels intensitet. Antar derfor at det ikke er grunnen?!

Når du sier tilstand så mener du %? Jeg bruker sjeldent spillere som er under 90% klare. Husker ikke akkurat hva det heter i farta men antar at dere skjønner hva jeg mener. Jeg trenger vel ikke sjekke hver spiller om de er slitne før hver kamp?

Lenke til kommentar

Slik jeg gjør det:

Går inn på taktikken før kamp og velger "fjern laguttak". Dermed sorterer jeg etter tilstand og bruker kun de som er 100%. De som ikke er i kampform får spille cuper. Er det kamper i kort tidsrom vil da de som spilte forige kamp hvile neste og nye 100% kommer på. Unngår en del skader ved å hele tiden la de som er i tipp-topp stand spille.

Lenke til kommentar

Etter eksamenstid og julefeiring, tenkte jeg at jeg skulle kjøpe FM 09 og starte "sesongen" som vanlig. Til min store forskrekkelse ser jeg at spillet koster 45€! Går jeg inn og ser hva det koster i $ for en i USA, ser jeg prisen er på mer behagelige 30$.

Det er jo helt sykt? Får vel samme spillet billigere på spaceworld eller brukt på EB-games i morgen..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...