Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jah, da har jeg endelig fått FM09 til å funke (Pga den nyeste Patchen kom - for lenge siden :p). Uansett, har startet opp med Udinese og hadde massive 30 millioner å bruke (Norske kroner), dog så det ikke ut som en stor hindring siden man (helt utrolig) klarer å skaffe seg møkk gode spillere til noen få millioner (litt latterlig igrunn).

Atm har jeg enda ikke tapt etter vell 10-12 kamper, og leder Serie A med to poengs forsprang. Brukbart fornøyd med sesongstarten, men antall (Merkelig!) gule/røde kort (håper ikke på en dommerskandale på fm :p), merkelige skader og til slutt utrolig stillestående spillere (på banen - I 3d-funksjonen) ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343

spørsmål:

hvordan i alle dager kan jeg "disconnect from network client?". altså, jeg og min bror spiller fm over lengre tid, og veksler på å spille over nett og på samme pc. når vi har spilt på samme pc, og skal tilbake til hvert vårt, må jeg da kunne koble til network game hos han og gjenoppta kontrollen over min klubb med samme manager som da vi spilte på samme pc?? hadde problem på 08 med dette også, men da var det en boks jeg kunne kryssa av i ved "go on holiday",,,på 09 finner jeg ikke noe slik. er jeg blind? eller hvordan gjør man dette?

værsåsnill. noen som vet??

Endret av Slettet+212343
Lenke til kommentar

Haha fy faen for en sjuk opplevelse. Skvatt fullstendig til. Starter opp kampen og Anderson setter ballen i mål etter 30. sekunder. Samtidig har jeg et vindu oppe hvor en friends episode står på. Chandler ser på basket eller amerikansk fotball e.l. og begynner å juble. Morsomt tenker jeg, ettersom han jublet i det Anderson scorte for meg på FM. Så kommer det aller morsomste:

Monica: - Your team winning hon?

Chandler: - Oh yeah.. yeah Anderson just scored again!

Faen å jeg skvatt.

Lenke til kommentar
Haha fy faen for en sjuk opplevelse. Skvatt fullstendig til. Starter opp kampen og Anderson setter ballen i mål etter 30. sekunder. Samtidig har jeg et vindu oppe hvor en friends episode står på. Chandler ser på basket eller amerikansk fotball e.l. og begynner å juble. Morsomt tenker jeg, ettersom han jublet i det Anderson scorte for meg på FM. Så kommer det aller morsomste:

Monica: - Your team winning hon?

Chandler: - Oh yeah.. yeah Anderson just scored again!

Faen å jeg skvatt.

Hahaha. Skremmende, men epic!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...