DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Faen ass. Halve laget mitt er ute før første seriekamp. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jah, da har jeg endelig fått FM09 til å funke (Pga den nyeste Patchen kom - for lenge siden ). Uansett, har startet opp med Udinese og hadde massive 30 millioner å bruke (Norske kroner), dog så det ikke ut som en stor hindring siden man (helt utrolig) klarer å skaffe seg møkk gode spillere til noen få millioner (litt latterlig igrunn). Atm har jeg enda ikke tapt etter vell 10-12 kamper, og leder Serie A med to poengs forsprang. Brukbart fornøyd med sesongstarten, men antall (Merkelig!) gule/røde kort (håper ikke på en dommerskandale på fm ), merkelige skader og til slutt utrolig stillestående spillere (på banen - I 3d-funksjonen) Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg får beskjed under hver kamp at "Anderson stenger av motstanderne mer enn han har fått beskjed om" hver eneste kamp. Hvordan hindrer jeg dette? Kreativ frihet? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Lurt på den selv. Ikke funnet ut heller. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ta ned closing down, eller press som det så fint heter på norsk, så forsvinner det. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Problemet er jo at han stenger av motstanderne mer enn han har fått beskjed om. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Hmm, Det hørtes rart ut. Sett det på engelsk og se om det er en språkbug. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+212343 Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) spørsmål: hvordan i alle dager kan jeg "disconnect from network client?". altså, jeg og min bror spiller fm over lengre tid, og veksler på å spille over nett og på samme pc. når vi har spilt på samme pc, og skal tilbake til hvert vårt, må jeg da kunne koble til network game hos han og gjenoppta kontrollen over min klubb med samme manager som da vi spilte på samme pc?? hadde problem på 08 med dette også, men da var det en boks jeg kunne kryssa av i ved "go on holiday",,,på 09 finner jeg ikke noe slik. er jeg blind? eller hvordan gjør man dette? værsåsnill. noen som vet?? Endret 7. januar 2009 av Slettet+212343 Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvordan spoler man i kampene? Lite gøy å sitte i 90 min hver kamp. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Klikk på Advanced options i kampen, der kan du velje tempo, reprisar og det du vil. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha fy faen for en sjuk opplevelse. Skvatt fullstendig til. Starter opp kampen og Anderson setter ballen i mål etter 30. sekunder. Samtidig har jeg et vindu oppe hvor en friends episode står på. Chandler ser på basket eller amerikansk fotball e.l. og begynner å juble. Morsomt tenker jeg, ettersom han jublet i det Anderson scorte for meg på FM. Så kommer det aller morsomste: Monica: - Your team winning hon? Chandler: - Oh yeah.. yeah Anderson just scored again! Faen å jeg skvatt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha fy faen for en sjuk opplevelse. Skvatt fullstendig til. Starter opp kampen og Anderson setter ballen i mål etter 30. sekunder. Samtidig har jeg et vindu oppe hvor en friends episode står på. Chandler ser på basket eller amerikansk fotball e.l. og begynner å juble. Morsomt tenker jeg, ettersom han jublet i det Anderson scorte for meg på FM. Så kommer det aller morsomste: Monica: - Your team winning hon? Chandler: - Oh yeah.. yeah Anderson just scored again! Faen å jeg skvatt. Hahaha. Skremmende, men epic! Lenke til kommentar
Misoxeny Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takker for svar, et spm til: Har valgt Man U, og valgte de tre landene Norge, England og Spania. Ettersom det er lite av interessante spillere å hente fra Norge, er det mulig å endre landet slik at jeg følger f.eks Italia i stedet? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jepp. Eneste mulighet er nok å starte på nytt. Lenke til kommentar
mopani Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg trenger en ny keeper til Manchester United.. Edwin van der saar begynner å dra på åra, og jeg trenger en ny stjernekeeper.. Noen forslag? Jeg har 215millioner kr nå.. Jeg vil ikke ha en keeper som er over 30år. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Akinfeev ville jeg ha satset på Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg og, men 320 etterspurte en keeper over 30 år. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Han ville ikke ha en keeper over 30 år Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja. Det jeg sa jo. (Har en tendens til å overse ordet ikke.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå