Grievous Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Noen som kan sende meg linken til Lavezzi's treningsprogram? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 http://www.google.no/search?hl=no&clie...ram&spell=1 Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Ferdig med en sesong i Fiorentina. Ble nr 5 i Serie A, og røyk ut i semifinalen i CL mot Real M på bortemål. Tapte 1-0 i Spania og vant 2-1 hjemme. Lenke til kommentar
Bruker-161582 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Nå har jeg kommet langt.! Men dette blir vell litt for vansklig, eller.? http://i42.tinypic.com/14dmvs5.jpg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hahaha, selv om den sikkert var planta så var den genial Lenke til kommentar
Pjotter Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Hei:D jeg fikk spillet i dag. veldig bra. dette er kanskje et dumt spørsmål men hvordan simulerer man kamper?? trenger svar fort. kampene tar jo en evighet:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 "Høydepunkter" kan du sette til "kommentarer", eller så må du reise på ferie. Om du vil simulere kampene så har du misforstått poenget med FM. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Det er kjett at Tyskland ikke har ekte spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Lisens, lisens, lisens... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Man glemmer ikke Jens Mustermann (A.k.a Oliver Kahn) :!: Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Man glemmer ikke å slette Inc-mappa gjør man vel? ...\Steam\steamapps\common\football manager 2009\data\db\900\Inc ...\Steam\steamapps\common\football manager 2009\data\updates\update-910\Inc ...\Steam\steamapps\common\football manager 2009\data\updates\update-920\Inc Sletter du de, er du iallfall trygg for nå. Hele 900, og 910 kan forsåvidt slettes, men ikke skyld på meg om noe går galt. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Vel, om noen ikke sletter for mye så gjør det ikke det. Lenke til kommentar
Straits Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Dere som sliter med tyskland spillere. Alt ligger til rette for at dere skal få frem navnene. Dere må inn i en config fil og endre verdien 0 til verdien 1 på et sted, og vips så har tyskland ekte spillere også. Jeg har gjort det, men husker ikke eksakt hvordan. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Har begynt min første sesong, valgte å begynne med Leeds. Har 1mill NOK til å handle for.. Trenger forsterkninger i alle deler av banen. Noen som har tips til ekstremt billige (les: gratis) spillere som mulig kan forsterke Leeds laget.. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 (endret) Dere som sliter med tyskland spillere. Alt ligger til rette for at dere skal få frem navnene. Dere må inn i en config fil og endre verdien 0 til verdien 1 på et sted, og vips så har tyskland ekte spillere også. Jeg har gjort det, men husker ikke eksakt hvordan. Se to innlegg over deg for enkleste løsning. Et annet tips er å velge engelsk som språk før man starter et spill i England, da får man nemlig med reserveliga også. Endret 2. januar 2009 av Atald Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 funker fm 09 på mac? Yes Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 yes:D nå ble jeg jævla glad har hatt lyst på fm lenge men aldri turt og kjøpt det (eller hatt penger) så da blir det fm på meg i morra:D yes:D nå ble jeg jævla glad har hatt lyst på fm lenge men aldri turt og kjøpt det (eller hatt penger) så da blir det fm på meg i morra:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. januar 2009 Del Skrevet 3. januar 2009 (endret) Google er din venn Endret 3. januar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå