Gå til innhold

FM09: Football Manager 2009

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har kommet til 1. juli 2015 på savegamen min nå, og det er fortsatt fantastisk morsomt.

Startet selvsagt i United, og vant selvsagt alt som kunne vinnes med klubben. Etter 2,5 år eller noe slikt sa jeg opp jobben. Fikk tilbud om å trene Kroatia mens jeg fortsatt var Unitedmanager, og endte opp med en EM-seier i 2010 med dem før jeg sa opp den jobben også. Tok over et Luton som sleit i League One, men etter en playoff fikk jeg de opp til Championship. Halvveis uti sesongen var støtteapparatet i klubben bygd opp og de lå ganske godt an med tanke på opprykk til Premier League. Ved juletider fikk jeg tilbud om å ta over Manchester City som lå på 17. plass og som allerede var klare til første utslagsrunde i Champions League. Det endte med en Champions League-seier og 4. plass i serien før jeg sa opp den jobben halvveis ut i neste sesong. Fulham sto for tur, og de lå på nedrykksplass. Det endte med en 3. plass, og med en Chairman som spyr ut penger over en lav sko var faktisk både Vela og Agüero klare for klubben sammen med en tyrkisk superkeeper. Det endte som det måtte - med Champions League seier og en relativt suveren seier i Premier League. Midt inni denne sesongen fikk jeg tilbud om å ta over Kroatia (igjen) og Hellas. Tok over Kroatia igjen. Støtteapparatet var fantastisk - og jobben var gjort her også. Det siste som skjedde før jeg avsluttet for dagen var at Brasil ga meg jobbtilbud som jeg aksepterte.

En meget spennende karriere hittil, og et greit rykte som World Class manager.

Nå lurer jeg på om jeg ikke skal gå for en litt større utfordring... :hmm:

Lenke til kommentar
Det var bare sykt... Har du tenkt å prøve deg i League 2 eller noe, og se hvor langt opp du kommer?

Tenkte tanken. Tok faktisk over FC United i en bitteliten periode etter at de var rykket opp til BSN, men sa opp etter to fattige kamper :p

Har kikket litt på San Marino som ligger ganske langt nede i seriesystemet i Italia også, men vet ikke helt. Trives vel best i Spania, Italia og England, så vi får se hva jeg finner på når jeg får bestemt meg :D

Lenke til kommentar

Noen som har tips til spillerkjøp? Jeg har vel 20-30mill å rutte med, er manager for Roda JC i nederlands toppliga. Enten er spillerene for dårlige, eller er de alt for dyre:o Er ikke vits å kjøpe inn talenter, har noen av de. Må ha noen faste og gode som holder noen sesonger mot gode lag.

Lenke til kommentar
Det var bare sykt... Har du tenkt å prøve deg i League 2 eller noe, og se hvor langt opp du kommer?

Tenkte tanken. Tok faktisk over FC United i en bitteliten periode etter at de var rykket opp til BSN, men sa opp etter to fattige kamper :p

Har kikket litt på San Marino som ligger ganske langt nede i seriesystemet i Italia også, men vet ikke helt. Trives vel best i Spania, Italia og England, så vi får se hva jeg finner på når jeg får bestemt meg :D

San Marino er et meget morro lag å spille med :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...