Nuur Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Faens idioti Klubbens idiotiske styreformann synes at budet på 210 mill på Henri Saviet er for godt til å avslås! Faens idiot styreformann her presterer man over all forventing med Reading i preimer league og det er takken altså. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er kanskje noe av det mest frustrerende som finnes. Føler med deg. Lenke til kommentar
Nuur Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Takk... og ja det finnes ikke noe verre enn å bli overkjørt Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Haha, jeg og sitter å spiller det nå! Med Roma, har enda ikke tapt i serie a. 2-3-2-1-2 taktikken eier :b Montella - Batistuta er SIIIIIICK!! Spessielt Montella. CM 01/02 er kanskje det beste ever. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Roma på CM 3 - Umulig å tape en kamp omtrent jo. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Det er jo umulig å vinne alle kamper og serien når man har kamp hver fjerde dag fra midten av desember til midten av Februar...Hele gjengen er utslitt -.-'' Lenke til kommentar
Odesseiron Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Bredde, min venn. Sørg for at hele reservestallen din er en god variasjon av erfarne dog gamle spillere og talenter med høyt potensiale, så har du serien i boks Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. desember 2008 Del Skrevet 25. desember 2008 Faen. Etter å ha vært i himmelen lenge etter 1-1 hjemme mot Barca ble det 3-0-tap borte Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om en god keeper? Til rundt 200 mill. Skal være ganske god Etc, kan man være landslags trener og klubb trener samtidig? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om en god keeper? Til rundt 200 mill. Skal være ganske god Etc, kan man være landslags trener og klubb trener samtidig? Ja, men du må lage en ny bruker. Også spiller du på 2 brukere samtidig. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Sergio Asenjo. Koster bare 72 mill. Lenke til kommentar
noodles Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Er du sikker på det? Eg har ikkje vore landslagstrenar på FM09 enno, men på alle spel tidlegare i serien har det gått fint å vere klubb- og landslagstrenar samstundes. Lenke til kommentar
Xquzi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om en god keeper? Til rundt 200 mill. Skal være ganske god Etc, kan man være landslags trener og klubb trener samtidig? Ja, men du må lage en ny bruker. Også spiller du på 2 brukere samtidig. ok.. Takk for raskt svar:P til du under også xD Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om en god keeper? Til rundt 200 mill. Skal være ganske god Etc, kan man være landslags trener og klubb trener samtidig? Igor Afinfeev. 22 eller 23 år, blir topp 3 keeper i verden etter 2-3 år med trening og er i tillegg en profesjonell kar som lager lite bråk og klager aldri. Derfor er det lett å holde på han sesong etter sesong. Genialt kjøp på min save. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om en god keeper? Til rundt 200 mill. Skal være ganske god Etc, kan man være landslags trener og klubb trener samtidig? Igor Afinfeev. 22 eller 23 år, blir topp 3 keeper i verden etter 2-3 år med trening og er i tillegg en profesjonell kar som lager lite bråk og klager aldri. Derfor er det lett å holde på han sesong etter sesong. Genialt kjøp på min save. Du må da ut med mer enn 200 mill for han Lenke til kommentar
Straits Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Sergio Asenjo er en annen keeper som blir verdensklasse etter et par sesonger. Han får du billigere enn Akinfeev, men jeg ville heller spart til Akinfeev. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Sebastien Frey er god og Francisco Guillermo Ochoa blir god. Lobont er også en brukbar keeper til en rimelig penge. Lenke til kommentar
Cassius Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 (endret) Rene Adler er det jo berre å kjøpe. Suveren keeper. Kan og nevne Manuel Neuer. Endret 26. desember 2008 av Cassius Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 26. desember 2008 Del Skrevet 26. desember 2008 Noen som vet om en god keeper? Til rundt 200 mill. Skal være ganske god Etc, kan man være landslags trener og klubb trener samtidig? Igor Afinfeev. 22 eller 23 år, blir topp 3 keeper i verden etter 2-3 år med trening og er i tillegg en profesjonell kar som lager lite bråk og klager aldri. Derfor er det lett å holde på han sesong etter sesong. Genialt kjøp på min save. Du må da ut med mer enn 200 mill for han Neida. Fikk han for 205 mill + 10% av neste overgangssum mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå