Giallorossi Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Og btw, hvor mange ligaer kan PC-en min takle uten å bruke hundre år på å gå gjennom en dag? AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6400+ 3.21 ghz, 2.00 GB RAM ... :-] Skaff deg en SSD-disk Lenke til kommentar
NT84 Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Nettopp ferdig med min første sesong med Real Madrid nå. Kjøpte Ballack og Srna i forkant av sesongen, senere Vela og Balotelli i januarvinduet. Tapte kvartfinalen i CL mot Barca, grrrrrrr! Ellers ble jeg slått ut av cupen mot Valencia, men vant mot de i Supercupen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. desember 2008 Del Skrevet 16. desember 2008 Fy satan så sikker var på å ryke ut av CL-kvalikken da Steaua scoret 0-2 i det 85 min. Jeg trengte uavgjort eller seier for å gå videre. Jeg måtte bare gamble og sende hele laget i angrep og håpe på det beste. Den eneste nedturen var at to viktige spillere ble skadet i lengre tid Lenke til kommentar
MadsRuud Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Denne har jeg aldri fått før uder trening. Hva vil det si at den er rett opp? At han har gått to opp i steden for bare en? Da går han opp to ja. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jo Inge Berget begynner å bli ganske kos nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 I hvilken posisjon bruker du han? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Offensiv midtbane i en 4-1-2-1-2 formasjon. Med pil opp på han. Evt som reservespiss eller sentral midtbane i europakamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Gidder du å sjekke for meg om Eldar Hadzimezovic(?), bare søk på Eldar, har blitt god? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Kanskje du ikke har med 1. divisjon, jeg fant han vertfall med Haugesund. Tror ikke han er så god, men husker han fra et CM. Thx anyway Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jeg har da med norsk 1. div, siden jeg er manager i Norge. Rart. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Eldar Hadzimehmedovic heter han. Han har ikke vært noe spesielt, og holder til i Modum FK nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Ok, takk Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 (endret) Som om jeg ikke trodde jeg hadde jævlig gruppe i CL i fjor. Årets: Real Madrid Inter Rosenborg Cluj EDIT: Forresten, hva kan jeg gjøre for at Harmonien i laget skal bedre seg? Endret 17. desember 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 EDIT: Forresten, hva kan jeg gjøre for at Harmonien i laget skal bedre seg? Vinne kamper, gi bedre kontrakter, la folk som vil spille få prøve seg, evt hiv de rett ut. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 EDIT: Forresten, hva kan jeg gjøre for at Harmonien i laget skal bedre seg? Vinne kamper, gi bedre kontrakter, la folk som vil spille få prøve seg, evt hiv de rett ut. Hele laget er sure på hverandre og jeg vinner nesten alt som er av kamper. 16-4-1 i stats i TL osv. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 EDIT: Forresten, hva kan jeg gjøre for at Harmonien i laget skal bedre seg? Vinne kamper, gi bedre kontrakter, la folk som vil spille få prøve seg, evt hiv de rett ut. Hele laget er sure på hverandre og jeg vinner nesten alt som er av kamper. 16-4-1 i stats i TL osv. Ah, den er sur. Du kan evt fjerne bråkebøtta hvis det er en som mange er sur på. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Jarstein misliker vel 7 stk nå, dvs de som noen gang har sagt de vil vekk. Problemet er at alle er viktige for laget, selv om noen forsvinner snart. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Er det Jarstein som misliker 7 andre, eller 7 andre som misliker han? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 17. desember 2008 Del Skrevet 17. desember 2008 Uansett: Jarstein som må ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå